miercuri, 3 aprilie 2013

Review and swatch: Black Lasting Liner & White Pearl Iluminator Stick


Buna dragelor!!

Asa cum va spuneam in articolul precedent, am primit trei produse din partea bornprettystore.com, primul produs pe care l-am prezentat a fost paletuta Love Alpha cu 8 nuante metalice, daca nu ati vazut articolul il gasiti aici.
De multa vreme nu am am mai avut un eyeliner gel si va spun sincer ca mi-am cam iesit din mana, se spune ca un tus gel este mai usor de folosit decat cel clasic, eu il prefer pe cel lichid totusi, chiar daca sunt unele lucruri e care nu le pot face cu acesta.
Mi-a facut cu ochiul tusul de mai jos pe care il puteti gasi aici la pretul de $4.52. Erau mai multe variante disponibile pe site, nu am stiut initial ce sa aleg, speram doar sa nimeresc unul cu o consistenta ptrivita, stiti ca daca  tusul gel nu este suficient de moale chiar nu avem ce face cu el. Acesta este perfect, il intind destul de usor, pot trasa linii groase, subtiri sau il pot blendui cu usurinta. Cel mai mult am apreciat nuanta de negru intens si textura cremoasa. Rezistenta este foarte buna, un lucru obisnuit la tusurile gel, din pacate consecinta acestui lucru este demachierea nu tocmai usoara, mi se pare absolut necesar un demachiant delicat cu ochii petru machiajul watherproof.






Tusul vine impreuna cu o pensula care spre surprinderea mea mi se pare bunicica, initial am crezut ca va fi perfecta pentru aplicara rujului insa dupa ce am utilizat-o prima data pentru tus a ramas sa o folosesc pentru ce a fost destinata. Este putin ciudat la inceput pentru ca are o forma ceva mai rotunjita, pensula ideala pentru tus este tesita si de preferabil taiata oblic, insa este chiar buna. Puteti vedea din swatchuri ca este negru intens si se usuca mat.

Il puteti vedea aplicat in fotografiile de mai jos (Credeati ca o sa va las fara demonstratie? ;))).






Il puteti vedea aplicat si in cadrul machiajului din articolul in care am vorbit despre paleta de farduri, v-am pus linkul ceva mai sus.




Ultimul produs pe care vreau sa vi-l arat este creionul multifunctional cu efect iluminant. Imi place produsul asta si acum imi doresc sa folosesc mai multe iluminatoare sub forma cremoasa, mie imi place cum functioneaza si ca baza pentru fard, are acelasi rol ca orice creion jumbo. Ceea ce ma incanta mult de tot este mecanismul retractabil, urasc sa imi ascut creioanele, mai ales cele groase pentru care gasesc destul de greu ascutitoarea potrivita.





Imi place sa folosesc acest produs sub spranceana, in coltul intern si pe cel mai inalt punct al pometelui, il mai aplic uneori si pe celelalte parti proeminente ale fetei cum ar fi pe nas, pe centrul barbiei, deasupra buzei, etc.


Pentru cele doua machiaje am folosit:

Paleta Love Alpha (o gasiti aici)


 Z.W Jay Eyeliner (il gasiti aici)


Creion iluminator multifunctional (il gasiti aici)


 Princess Eyelashes (le gasiti aici)



Paleta cu 30 de nuante de rujuri si glossuri (o gasiti aici)



Trebuie sa va reamintesc ca pentru o eventuala comanda puteti folosi codul promotional HAL91 pentru o reducere de 10%.


O seara frumoasa va doresc!!

Alex