sâmbătă, 6 aprilie 2013

Glamour Make-up Tutorial

Buna fetelor!

Parca a trecut o vesnicie de cand nu am mai postat un tutorial, ce-i drept nu prea am avut timp, stiti cat de mult imi ia editarea...
Machiajul de astazi am vrut sa fie mai de seara, datorita fardurilor metalice folosite, ma gandeam sa pun si putin sclipici dar am renuntat, stiu ca pentru multe dintre voi poate fi prea mult.
Sper sa va placa machiajul, daca doriti sa vedeti cum l-am realizat  va invit sa urmariti tutorialul!









Produse folosite:

Face:

Revlon Colorstay (150Buff)
Eveline Foundation
Eveline Corector 2in1
Miss Sporty So Clear(01)
Love Alpha Blush

Eyes:
Whitw Pearl Iluminator Stick
Love Alpha Shimmer Palette
Makeup Geek Eyeshadow(Corupt)
Miss Sporty So Clear
Long Lasting Eyeliner
Rimmel London Extra Super Lash Mascara
Princess Eyelashes
Duo glue

Lips:

She Lipliner
30 Colors Lip stick

Cea mai mare parte din produsele folosite le gasiti pe bornprettystore.com.


Paleta Love Alpha (o gasiti aici)

 

 Z.W Jay Eyeliner (il gasiti aici)


Creion iluminator multifunctional (il gasiti aici)


 Princess Eyelashes (le gasiti aici)



Paleta cu 30 de nuante de rujuri si glossuri (o gasiti aici)



Trebuie sa va reamintesc ca pentru o eventuala comanda puteti folosi codul promotional HAL91 pentru o reducere de 10%.


O zi superba  va doresc!!

Alex