vineri, 22 martie 2013

Colorful Spring Makeup (Video)

Buna fetelor!


Chiar daca este primavara oficial, vremea asta nu tine cu noi, din punctul meu de  vedere este o vreme oribila, mai avem putin si intram in luna aprilie si inca nu am scapat de mocirla, eu nu am renuntat la hainele groase si bocanci. Lasand la o parte vaicareala mea, astazi am pregatit pentru voi un machiaj de primavara, vesel si colorat, care sper sa va mai insenineze putin starea de spirit si sa va tina de cald pe frigul asta.

Sper sa va placa si va invit sa urmariti si tutorialul!


Vizionare placuta!! :D









Produse folosite:

Face:
Revlon Colorstay foundation(150 Buff)
Seventeen Time Plus (02)
Miss Sporty So Clear
Bronzer Gosh
Blush Love Alpha
Elf Golden Bronzer

Eyes:
Lime Crime Eyeshadow Helper
Lime Crime Aquatenia Palette
Palette d'Antoinette
Alchemy Palette
Lime Crime Eyeliner(Quill)
Lime Crime Eyeliner(Citreuse)

Lips:

Shills Lip Pencil
Lime Crime Opaque Lipstick (Poisonberry)
Avon Gloss


V-am pupat!

O zi frumoasa va doresc!


Alex