vineri, 16 noiembrie 2012

Lime Crime: Alchemy Collection

Buna fetelor!

Sunt foarte incantata sa va prezint noua colectie Lime Crime si anume Alchemy Collection.
Pentru orice pasionata de make-up nuantele acestea nebune sunt pur si simplu un must have, asa a fost si pentru mine cand am vazut primele fotografii. Aceasta a fost lansata anul acesta cu ocazia sarbatorii de Halloween, este perfecta pentru petrecerile tematice,de scena si nu numai. Imi place foarte mult, sunt cucerita, sa vedem despre ce este vorba.

Alchemy Collection este formata din:

Alchemy Palette
Opaque Lipstick (Poisonberry)
Opaque Lipstick (Serpentina)







Alchemy Palette








Pentru paleta s-a pastrat acelasi design, absolut minunat, cu acele detalii reliefate, nu am mentionat niciodata faptul ca toate paletutele Lime Crime sunt metalice, ceea ce mie mi se pare foarte profi.
Fardurile sunt cremoase,foarte pigmentate, au un shimer foarte deosebit(un fel de duo chrome mi se pare mie), iar toate nuantele sunt sidefate. Paleta se diferentiaza de celelate prin textura fina, metalica, detaliu ce este surprins si la cele doua rujuri, armonia este perfecta intre elemente.

Nuantele sunt denumite astfel:

Divination
Spellbound
Love Potion N'9
Lucky Charm
Incantation

Fiecare detaliu este atent gandit, dupa cum spuneam totul este in perfecta armonie.

Opaque Lipsticks








O sa ziceti: "Ce nuante nebuuune!". Da, asa este, cel putin Serpentina este un verde intunecat, metalic, dar superb, erata grozav pe buze, o piesa de colectie pentru mine si cred ca pentru orice pasionata de machiaj, mai ales pentru cele care au inclinatii artistice.
Poisonberry este o nuanta de mov/violet metalic, arata super pe buze, eu il port pe strada, ziua, imi place foarte mult, ma face sa ma simt "fashionista". ;))
Nu as putea sa trec peste ambalajul super simpatic, cele mai cute rujuri pe care le-am vazut pana acum, deci atentia la detalii conteaza enorm pentru mine, apreciez atat prezentarea cat si calitatea acestor produse.

Iata si primul test:












Va doresc o seara placuta!

Alex