miercuri, 21 noiembrie 2012

Azi imi place Clothingloves.net

Buna fetelor!

Ca si voi, am o atractie pentru haine, accesorii fashion, gentute si tot ce tine de partea aceasta a frumosului.Cert este ca noi fetele acordam foarte mare atentie vestimentatiei si aspectului fizic,uneori stau si cantaresc marea mea dilema si anume daca haina-l face pe om sau nu...Si daca ar fi sa dezbatem subiectul acesta acum, am intra in polemici mult prea intortocheate. Totusi...orice am spune,imaginea noastra conteaza foarte  mult pentru ca aceasta detemina prima impresie care se creaza despre noi ca om, in societate, oriunde.
Din dorinta aceasta de a avea un aspect placut si ingrijit am facut toate o pasiune pentru cosmetice, bijuterii, haine, pantofi, genti, accesorii si alte maruntisuri si pentru ca stiu ca multe dintre voi sunteti  fashioniste convinse am vrut sa impartasesc cu voi niste minuni pe care  le-am gasit pe www.clothingloves.net
Am vazut cateva lucrusoare foarte dragute si unele chiar accesibile. Mi-au placut in mod special accesoriile si am sa incep cu ele.

Jewelry

1.
   

2.

3.
           

4.
  
5.
.          

6.
   
7.
  
8.

 

9.
  
10.
 

Clothing...

1.

    
2.
  

3.
      

4.

    

5. 

   

6.
 

Wholesale Fashion Dresses

1. 
   

2.
   

3.
   

4.
   .

5.
   


Daca doriti sa vedeti mai multe detalii, in dreptul fiecarui articol aveti o cifra cu trimitere la link-ul aferent produsului respectiv. Daca cercetati mai in amanunt, puteti observa ca la unele  produse beneficiem de free shipping.

Ce ziceti?
Va face ceva cu ochiul pe Chlothingloves.net?


O zi placuta va doresc!


Alex