vineri, 19 octombrie 2012

Rhyme and Reason - Gold & Silver

Buna fetelor!

Lime Crime ne incanta cu doua eyelinere noi, metalice, superbe. "Rhyme and Reason" completeaza colectia cu si mai multa indrazneala, cu o pigmentatie extrema pentru un machiaj cu totul deosebit.






Imi imaginez deja look-uri pentru sarbatorile de iarna, mi se par atat de perfecte pentru acest sezon.
Nuantele sunt foarte placute, omogene, auriul nu este prea galben, iar nuanta argintinie este pura,nu cenusie,etc. Aplicate formeaza o pelicula metalica, intensa, efectul este fabulos, foarte indraznet, pentru ocazii speciale unde ne dorim sa fim speciale.

Colectia "Rhyme and Reason"  se afla in editie limitata special creata pentru sarbatori si va fi disponibila intre 22 si 23 Octombrie la un pret special. O puteti gasi aici.

Asa cum v-am obisnuit am si o mica demonstratie. De data aceasta am pus la treaba CHINADOLL palette.


Sper sa va placa! :D













O seara placuta va doresc!

Alex