marți, 23 octombrie 2012

KKCenterHk - Review de produse



Buna fetelor,


Astazi va voi vorbi despre cateva produse primite spre testare din partea celor de la KKCenterHk.

Este vorba despre:

1. Mimididi 3D Diamond Powder EyeShadow  

2. YANQINA WaterProof Big Eye Eyeliner






Per total sunt multumita de produse, o sa va spun cateva cuvinte despre fiecare produs in parte.  Daca doriti mai multe detalii aveti trimtere catre site daca dati click pe denumire.





1. Mimididi 3D Diamond Powder EyeShadow 

Dintre toate produsele acesta imi place cel mai mult, este un fard auriu/cupru metalic cu particule fine de sclipici, absolut superb, arata fantastic in machiajele de seara, eu il folosesc si ziua pentru ca imi place foarte mult si textura si pigmentatia acestuia, lumineaza efectiv privirea. In ceea ce priveste rezistenta, aceasta este mai mare daca folosesc un primer. Designul este foarte dragut, cutiuta este prevazuta si cu o oglinda si cu un aplicator, nu ca ar fi de mare folos dar ca prezentare arata foarte bine.








Un produs interesant, nimic de zis. Dar...Nu as putea sa spun a sunt fan, este ok pentru cele care...sa zicem ca se grabesc foarte tare sau sunt incepatoare in domeniul makeup. Fardul nu se transpune perfect pe pleoapa, nu este nici suficient ca intindere ca sa acopere suprafata. Asadar trebuie sa fie insistat cu pesula pe blenduirea culorilor, astfel arata omogen si placut, se formeaza un degrade cu trecere foarte lina intre nuante. Culoarea este placuta,sidefata, luminoasa, potrivita petru zi as zice(asta daca va plac fardurile sidefate).

Metoda de aplicare este urmatoarea:

 





3. YANQINA WaterProof Big Eye Eyeliner



Trebuie sa recunosc ca intind des mana dupa acest eyeliner, desi de obicei nu imi place tipul acesta de aplicator se pare ca de ata aceasta imi este la idemana si imi este usor sa trasez o linie frumoasa de tus.






Un creion bun, dar mi-ar fi placut sa fie mai pigmentat, un negru mai intens ar fi fost mai pe gustul meu, chiar si asa, sunt multumita de faptul ca rezista destul de mult si nu se itinde, acelasi lucru il pot spune si despre eyeliner.


Aveti doua fotografii mai jos pentru o mica demonstratie.Machiajul ochilor este relizat cu cele 4 produse, pe pleoapa mobila am aplicat fardul "instant", pe pleoapa inferioara cel metalic+ eyeliner lichid si creion negru pe linia apei. 




O zi placuta va doresc!

Alex