joi, 13 septembrie 2012

Review: NYX Triple Eye Shadows

Buna fetelor!

Astazi va prezint un produs NYX si anume paleta de farduri trio in varianta Purple/Deep purple/Prune . Stiu deja ca multe dintre voi aveti in colectie produse NYX si le adorati, eu am  incercat pana in momentul de fata o baza de machiaj si un fard de obraz,eram foarte curioasa in privinta fardurilor. Puteti gasi aceasta paleta de farduri pe BeautyList.ro si in alte variante de culori.









O paleta de culori foarte dragute, nuantele sunt pe gustul meu si foarte potrivite pentru acest sezon.  Pastilutele de fard sunt mai mari decat o moneda de 50 de bani, deci cantitatea de produs este suficienta din punctul meu de vedere. Textura fardurilor este putin prafoasa, pe mine nu ma deranjeaza, folosesc un creion jumbo cremos pentru o mai buna aderanta, astfel obtin si o culoare mai vibranta. Sunt ok si in ceea ce priveste rezistenta, le-am testat si fara primer, nu este mare diferenta. Cel mai frumos se comporta nuanta din mijloc, este preferata mea.

Ne vedem data viitoare pentru o mica demonstratie cu aceasta paletuta.

O zi frumoasa va doresc!

Alex