luni, 17 septembrie 2012

Fashion Jewellery




Buna fetelor!

Am observat ca in ultimii ani au fost incurajate accesoriile voluminoase, metalice, colorate, formele geometrice, lanturile, tintele/tepii, inele supradimensionate s.a.m.d.  Nu stiu cat de fashionista sunt eu, dar sunt fata si sunt atrasa de orice sclipeste, sau este frumos colorat si iese in evidenta.Nu ca ar fi o regula general valabila, sunt gusturi si gusturi, mie imi plac chestiile extravagante in aceiasi masura cat imi plac lucrurile finuite si elegante. Foarte des am admirat eccesorile de pe Oasap.com, cu ocazia asta mi-am permis sa fac o selectie pentru voi. In dreptul fiecarei fotografii apare o cifra care face trimitere la fiecare produs.

Fashion Necklaces:





3.

4.

5.

6.

7.

Owl Head Enamel Necklace $21.00
8.


9.

10.

Skull Short Pendant Necklace $28.00
11.

Rings:






Earrings:






Acestea sunt doar cateva dintre accesoriile care mi-au atras atentia, mi se par extrem de dragute, poate putin cam excentrice pentru gusturile mai rafinate,dar mi se par destul de purtabile,chiar si pentru cele mai petentioase.

O zi frumoasa va doresc!

Alex