marți, 27 martie 2012

Seventeen

Sunt sigura ca multe dintre voi ati facut cunostinta cu produse marca Seventeen,sau sunteti familiarizate cu acestea.Pentru ca eu sunt fan si consider produsele lor foarte calitative m-am gandit ca observatiile mele ar putea fi folositoare sau macar puteti observa cum arata unele produse. Voiam sa fac aceasta postare de multa vreme si cred ca ar fi cazul sa nu o mai aman.

                   
                        NATURAL VELVET LONGLASTING MATTE FOUNDATION - No 4 (True Beige)
Fard De Obraz SILKY BLUSHER   - 50 (Rosy Summer)
Ruj SUPREME LIPSTICK   - 198
X-TRAORDINAIRE MASCARA
TWIST MECHANICAL EYE PENCIL - 22 (Purple)
TWIST LIPLINER PENCIL - 16 (Deep Red)
                                PERFECT HARMONY EYES -  64 (Glamourous Perfections) 

 1.NATURAL VELVET LONGLASTING MATTE FOUNDATION - No 4 (True Beige)





*Daca ar fi sa ma intrebati care dintre produsele prezentate m-a impresionat cel mai mult,cu siguranta acela ar fi fondul de ten,chiar ma gandesc daca ar trebui sa-i fac un review separat. Inainte sa-l incerc pe acesta foloseam faimosul Revlon Colorstay,mult laudat in blogosfera si pe You Tube. Pentru mine s-a dovedit nepotrivit pe termen lung,chiar daca initial am fost incantata sa-l incerc dar nu m-a dat pe spate. Cat despre  Natural Velvet de la Seventeen...pot sa spun ca mi se pare aproape ideal si sunt foarte incantata. Este un fond de ten usor dar cu o putere de acoperire buna,un finis placut,proaspat,miros foarte dragut,deloc deranjant. Rezistenta este destul de buna din punctul meu de vedere,arata "decent" chiar si dupa 12 ore,insa in acest timp scade rezistenta la transfer intrucat intervine secretia de sebum. Face fata unui ten mixt daca este fixat cu pudra,luciul apare dupa cateva ore dar nu atat de deranjant,totusi nu cred ca este potrivit pentru un ten gras. Cert este ca nu m-am mai atins de Colorstay de cand am acest fond de ten,pana acum nu am avut eruptii sau ceva asemanator,din contra...ma simt mult mai bine cu tenul.

 2.Fard De Obraz SILKY BLUSHER   - 50 (Rosy Summer)








*Un fard de obraz potrivit pentru vara,intr-o nuanta naturala cu textura satinata pentru un aspect sanatos al tenului.  Imi place ca este usor,potrivit pentru zi si  se aplica rapid.


 3.Ruj SUPREME LIPSTICK   - 198









*Imi place sa port rosu pe buze si aceasta este nuanta perfecta pentru mine. Rezistenta foarte buna,pigmentat si foarte cremos. Are un miros placut si apreciez acest lucru pentru ca nu suport orice aroma in ceea ce priveste rujurile si glosurile.
 
4. TWIST MECHANICAL EYE PENCIL - 22 (Purple)
     TWIST LIPLINER PENCIL - 16 (Deep Red)






* Aveam mai multe asteptari de la creionul retractabil pentru ochi,nuanta minei este superba  insa...nu stiu cum as putea sa aplic acest produs ca sa obtin o culoare cat de cat acceptabila... Poate este o intamplare,am fost surprinsa  de pigmentatia slaba... Am incercat sa incalzesc putin mina dar nu are niciun efect.Puteti observa cum arata aplicat in mai multe straturi  si intr-un singur strat in partea stanga.
* Creionul retractabil pentru buze imi place mult;este pigmentat in primul rand si sporeste rezistenta rujului aplicat ca baza pentru acesta. Nuanta este una care imi permite sa o folosesc in combinatie cu alte nuante inchise in cazul in care doresc sa schimb sau sa indulcesc alta culoare de ruj.


 5.X-TRAORDINAIRE MASCARA




*Despre rimel mi-am schimbat parerea pe parcurs,am crezut initial ca are periuta cam mare dar ulterior m-am obisnuit cu ea. Aplicat cu atentie se pot obtine gene foarte frumoase,lungi,curbate,cu un volum vizibil... Prefer sa nu ma grabesc atunci cand il folosesc pentru ca stiu ca pot obtine cu el efectul dorit,in caz contrar...rezultatul este horror.
 
6. PERFECT HARMONY EYES -  64 (Glamourous Perfections) 























* Mi-as dori sa am toate nuantele posibile care exista sub aceasta forma. Recipientul este micut,practic,nuantele pigmentate,textura fina,rezistenta buna,culori deosebite... Ce pot sa spun...niste farduri calitative din punctul meu de vedere.




Un machiaj realizat cu aceste produse puteti vedea aici.







Produsele Seventeen se gasesc in orasele mari ...dar nu sunt chiar usor de gasit si cred ca este pacat...
Daca doriti sa vedeti mai multe produse puteti vizita  site-ul oficial Seventeen.


Va doresc o seara placuta!


Alex