sâmbătă, 25 februarie 2012

Elegant eye makeup with beautiful red lips

Buna fetelor!

Nu stiu daca  v-am spus pana acum ca imi place foarte mult rujul rosu.Chiar daca nu port zilnic pentru ca imi place sa pun accentul pe ochi folosind culori aprinse,buzele rosii raman preferatele mele si adopt acest stil de cate ori am ocazia. Desi am o intreaga colectie nu am simtit niciodata ca am gasit rosul potrivit pentru mine,pana acum cand am descoperit Seventeen Supreme Lipstick nuanta 198 despre care nu am cuvinte sa spun cat este de frumos.
Sper sa va placa machiajul ce urmeaza sa-l vedeti!



















Produse folosite:

Pentru ten: Seventeen Natural Velvet Matte Foundation(No.4 True Beige) 
                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Pudra Love Alpha(01 Natural)
                 Fard de obraz Silky Blusher Seventeen( 49.Sparkling Rose)
                   
 Pentru ochi:Paleta Seventeen Perfect Harmony(No.64 Glamourous Perfections)+ 88 Warm
                  Creion Avon(White)
                  Eyeliner gel Love Alpa(Black)  + Tus Kallos    
                  X-TRAORDINAIRE Mascara Seventeen(Black)
                  Gene false Red Cherry(107 )
                  Adeziv DUO
                               
Pentru buze:


                Seventeen Twist Lipliner Pencil(16.Deep Red)
                Seventeen Supreme Lipstick (198)

Dupa cum vedeti am folosit in realizarea machiajului aproape numai produse Seventeen. Vreau sa spun ca sunt foarte incantata si urmeaza o serie de review-uri.
Pe aceasta cale multumesc Special Koko si Seventeen Cosmetics pentru premiu!

Va doresc o seara frumoasa!

:*:*

Alex