luni, 27 februarie 2012

Review: BeautyU.K.Statement Lips-Hollywood Glam & Beauty U.K. Metallic Sparks

Buna fetelor!
Am pregatit in aceasta seara un review pentru setul de 3 rujuri Beauty U.K.-Hollywood Glam si pentru creionul jumbo Beauty U.K. in nuata gold.

1. BeautyU.K.Statement Lips-Hollywood Glam        
M-au atras la acest set nuantele de roz,nu aveam decat una in colectia mea iar de la un timp am descoperit ca mi se potrivesc,sau poate mi-am schimbat eu mentalitatea. Mai mult de atat,cele doua rujuri roz vin insotite si de unul  nude,o nuanta foarte placuta care pe mine m-a cucerit. Setul se mai gaseste si in varianta V.I.P(grena,portocaliu,fuchsia),nuante foarte frumoase care sunt pe placul meu insa mi-am dorit ceva ce nu aveam.





* Cele trei rujuri sunt depozitate intr-o cutie draguta,unde sunt fixate in suporturi de plastic astfel incat nu permit deplasarea sau atingerea intre ele in momentul transportului,lucru pe care eu l-am apreciat.
*Ambalajul este simplu,negru mat.



*Setul contine o nuanta nude,roz deschis si mov (insa eu spun ca este tot un roz dar ceva mai inchis),toate mate. Imi place ca sunt foarte pigmentate,cremoase,hidratante,au un miros care pe mine nu ma deranjeaza iar la aplicare lasa o senzatie mentolata foarte subtila.






Am ales nuanta roz deschis pentru acest look;o sa revin ulterior si cu alte look-uri unde puteti vedea celelalte nuante aplicate pe buze.



2. Beauty U.K. Metallic Sparks





 *Acesta este un creion jumbo,practic este un fard cremos intr-o nuanta metalica;eu am nuanta gold dar se poate gasi si in varianta blue,bronze,green,grey si purple. Sunt incantata,il folosesc mai mult ca baza pentru intensificarea fardului.Singurul lucru ingrijorator este ca nu stiu cum o sa-l ascut,probabil voi incerca sa depozitez produsul intr-o cutiuta dupa metoda lui Choco.

Sunt primele produse Beauty U.K. incercate pana acum si am ramas placut impresionata.
Voi ati incercat? Cum vi se par?


O seara frumoasa va doresc!

:*:*

Alex