vineri, 4 decembrie 2015

Tinuta mea preferata pentru sezonul rece (trei articole preferate)

Am primit ultima comanda shein.com, mult ravnita si asteptata!!!Din pacate a ajuns tot la posta vamala de asta data, dar am scapat de taxele vamale, ceea ce m-a bucurat foarte mult (cred ca a uitat crestinul sa verifice suma de pe colet, era nou tipul, sa speram ca il gasesc si data viitoare :D).
Am avut de data asta niste pantaloni de imitatie piele, gen biker, cu doua fermoare metalice pe lateral in dreptul buzunarelot. Am apreciat talia inalta, m-am bucurat ca sunt asa, iar modelul in sine este super. Totusi marimea XS nu prea este XS, mie imi stau prea lejer, se poate observa in unele poze.
Pantalonii sunt disponibili aici(click).
Paltonasul este tot o achizitie Shein de anul trecut, l-am purtat de l-am innebunit si imi place foarte mult in continuare, il ador!!! Am inca 6 paltonase in colectie, dar nu prea le mai scot... Disponibil aici(click)
Ghetele le am de acum doi ani de pe Stonecreek, le iubesc, arata foarte bine dupa cat am abuzat de ele.
In acest outfit am alaturat articolele mele vestimentare care imi plac cel mai mult iarna: pantalonii de piele, biker boots, paltonasul acesta si esarfa asta gri, pufoasa si calduroasa (am zeci de esarfe, nu stiu de ce m-am indragostit de griul asta).

Pentru voi care sunt articolele si accesoriile preferate in sezonul rece?