duminică, 29 noiembrie 2015

Machiaj Festiv Pentru Sarbatori:Retro Eyes with Red Lips


Am pregatit pentru voi astazi prima propunere de machiaj pentru sarbatori. Am vrut sa vin initial cu un un look clasic, pun-up, dar m-am hotarat ulterior sa  il reinterpretez transformandu-l intr-un cat eyes mai elegant, sau cel putin asa il vad eu. Rujul rosu pentru buze mi se pare "obligatoriu" pentru Craciun, nici nu concep sa port altceva pe buze (desi anul trecut cred ca am purtat ceva nude pe buze si ochii in nuante de verde).
Am ales sa conturez ochii cu eyeliner, mai exagerat ca de obicei, dublat de o linie stralucitoare formata din pigmentul C6 de la Glazel Visage amestecat cu Inglot Duraline. Pliul pleoapei l-am coturat usor cu nuante neutre, fara sa exagerez, dorind sa pun accentul pe conturul si alungirea ochilor. Fardurile folosite pentru acest machiaj sunt de la Melkior,ca si eyelinerul folosit.
 Pentru fata am ales un contur usor, un blush natural si o tusa generoasa de iluminator in zonele cele mai inalte ale fetei pentru un glow sanatos.
Acum ca am ajuns la buze, nu puteam sa propun alta nuanta de ruj decat rosu pentru acest machiaj si nu puteam sa aleg alt ruj mai frumos si mai potrivit pentru acest eveniment decat MAC Ruby Woo. Desigur, exista acum o multime de nuante de rosu potrivite pentru toate gusturile, eu am o mica colectie si imi plac toate, fiecare nuanta este diferita si speciala in felul ei. Alt ruj rosu care imi place foarte mult si il recomand este de la L'Oreal din colectia Pure Red Collection Exclusive varianta Blake, un ruj clasic care se poriveste oricui, putin mai inchis ca ton decat Ruby Woo. Un ruj rosu foarte frumos si rezistent este si Stoplight Red de la Wet n Wild, calitate foarte buna pentru pretul sau si unul dintre preferatele mele.

Sper sa va placa machiajul si sa va inspire! ;)










Produse folosite pentru machiaj:
* Paula's Choise Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)
Ten: Max Factor Lasting Performance (Pastelle)      Corector Catrice ( 200)Nyx HD Concealer (Fair)        Pudra Lioele Secret Pore HD        Catrice Bronzing Powder(Light)Sleek Blush (Rose Gold)The Balm Mary Lou ManizerOchi:Nyx Eyebrowgel (Brunette)        Nyx HD Eyeshadow Base     Melkior Eyeshadows: Beige Copper, Nautural Skin, Old Brick, Autumn SunsetMelkior  Liquid EyelinerMaybelline Lash Sensational
Lips: Catrice Long Lasting  Liner 130 Prince Cherry
MAC Ruby Woo


Pensule folosite: Bdellium Tools,Sigma,Zoeva si Cosmetic Style