duminică, 20 decembrie 2015

Machiaj pentru sarbatori: Soft Cute Crease with Burgundy Lips

In sezonul rece ador sa port rujuri vampy, insa aleg nuante mai comestibile, nu foarte dark dar asta nu inseamna ca ma sfiesc sa port si culori mai excentrice, doar ca nu am intotdeauna dispozitie pentru ele. Mi-am dorit si inca imi doresc rujul  Diva de la MAC dar pana ajung sa pun laba pe el ma consolez cu Sleek nuanta Dare care face parte din categoria rujurilor cu finis mat. Asadar vedeta acestui machiaj ar fi rujul, capturat de Black Friday de pe Makeup Shop, in rest machiajul este simplut, un cute crease cumintel si  linii grafice trasate cu eyeliner. Pe pleoapa mobila am aplicat pigmentul Glazel Visage nuanta A7 peste baza alba de la NYX.
Imi place acest machiaj si il vad potrivit pentru Craciun, cred ca pana la urma asta voi alege  dar inca nu m-am decis asupra rujului, as tinde spre rosu totusi... Voi ce spuneti?









Ten: Max Factor Lasting Performance (Pastelle)      Corector Glazel Visage ( 01)Nyx HD Concealer (Fair)   
     Pudra Lioele Secret Pore HD        Catrice Bronzing Powder(Light)Sleek Blush (Rose Gold)
The Balm Mary Lou Manizer


  Ochi:Nyx Eyebrowgel (Brunette)       
Maybelline Lash Sensational
Lorac Pro Palette 2
                                                                             
  Too Faced Shadow Insurance    
 
Pigment Glazel Visage (A7)
Nyx Eyeliner Gel
Nyx Eyeshadow Base (White)

Pensule folosite: Bdellium Tools,Sigma,Zoeva si Cosmetic Style