miercuri, 30 decembrie 2015

Machiaj de Revelion: Glamour Smokey Eyes


Astazi in prag de sarbatoare vin si eu cu o urare (iata ca am creat o rima)! Va doresc din suflet zile frumoase, linistitoare, odihnitoare, pline de iubire alaturi de cei dragi! Sper ca noul an sa fie mai bun, mai prosper decat anul acesta, iar la sfarsit de 2016 sa va mandriti cu realizarile voastre!

Cu ocazia aceasta vin cu ultima propunere de machiaj, ceva mai glamour decat celelalte lookuri create pentru Craciun, dar la fel de usor de realizat. Practic este un smokey clasic pe negru si maro peste care am aplicat din belsug pigmentul Glazel Visage C2. La final am "asezonat" totul cu gene false cu sclipici (sunt gene Elise achizitionate de pe My Lash.ro insa puteti obtine voi propria pereche de genute sclipicioase cu ajutorul adezivului pt gene).  In esenta lookul nu este unul prea curatel, pigmentul este presarat haotic pe pleoapa cu scopul de a crea jocuri de lumini. Pe buze port rujul lichid  mat de la  Sleek in nuanta Birthday Sweet, o nuanta foarte frumoasa de nude, singura problema pentru mine este ca imi usuca buzele dupa cateva ore.
Sper sa va inspire machiajul de astazi, din pacate asta este tot ce am putut sa pregatesc pentru voi. Eu lucrez pe 31 asa ca machiajul de dimineata imi va servi si ca machiaj de petrecere, deci va trebui sa imi fac ceva care sa mearga si de zi si de seara sau sa il mai improspatez ulterior.
Cam atat pe anul acesta, sa fiti frumoase si stralucitoare in noaptea dintre ani!
Va pup si va imbratisez cu drag!








Ten: Max Factor Lasting Performance (Pastelle)      Corector Glazel Visage ( 01)Nyx HD Concealer (Fair)        Pudra Lioele Secret Pore HD        Catrice Bronzing Powder(Light)Sleek Blush (Rose Gold)The Balm Mary Lou Manizer
  Ochi:Nyx Eyebrowgel (Brunette)       Maybelline Lash SensationalLorac Pro Palette 2Zoeva Naturally Yours                                                                               Too Faced Shadow Insurance     Pigment Glazel Visage (G2)Nyx Eyeliner GelAdeziv DUOGene false ElisePensule folosite: Bdellium Tools,Sigma,Zoeva si Cosmetic Style