duminică, 10 mai 2015

Street Style Outfit


A trecut ceva vreme de la ultimul outfit postat pe blog, dar stiti ca este cam complicat cand este vorba de articole de acest gen.
Am primit recent aceasta jacheta de pe sheinside.com, am asteptat o vesnicie coletul de data asta datorita postei de la noi. Vin cu o veste proasta, se pare ca de acum coletele sheinside nu vor mai ajunge la posta de cartier ci la cea vamala, ceea ce este cat se poate de rau datorita faptului ca suntem obligati sa platim TVA. De data asta am scapat fara sa platesc dar nu se stie ce va mai fi data viitoare.
Am vazut aceasta jacketa la multe bloggerite si mi-a placut foarte mult. Sunt multumita de ea, arata foarte bine, imi place cum este croita, dar mi s-ar fi potrivit mai mult daca era putin mai mica.
Problema este la maneci si la umeri, dar nu atat de mare incat sa nu o pot purta.
Modelul este foarte interesant, are doar manecile din imitatie piele, in rest este dintr-un material mai batos, texturat, de calitate buna.
Deci daca aveti 1.52 cm ca mine si uneori nu vi se potriveste nici marimea XS la jachete, sa stiti ca  o sa va vina putin lejera.
O gasiti aici, dar vad ca este Sold Out momentan.













Jacheta Sheinside.com
Rochie Romwe.com
Ghete(Gift)
Geanta (Local Store)


Multumesc pentru vizita!

O zi frumoasa!