luni, 18 mai 2015

Bornprettystore Goodies! (Review)

In ultima perioada am incercat multe produse noi, anul acesta  este unul cu mult shopping, se pare, mai ales in ceea ce priveste cosmeticele. Mi-am propus sa postez mai multe review-uri pe blog, pe de o parte din dorinta de a impartasi cu voi noi descoperirile mele,  dar si pentru fetele  care cauta pareri cu privire la anumite produse. Cand imi doresc sa cumpar ceva obisnuiesc sa citesc review-uri inainte pentru  vedea daca produsul isi merita banutii sau daca mi se potriveste. Asadar 90% din colectia mea de makeup a fost cumparata datorita bloggeritelor si You Toube-ului. Imi place sa citesc review-uri si pe mine de multe ori ma ajuta,  asadar astazi am hotarat sa contribui si eu la aceasta Enciclopedie care s-a creat in mediul online,  in speranta ca voi ajuta  pe cineva la un moment dat.
Ultima mea "vedeta" din trusa de makeup este aceasta paleta cu pudre si blushuri de pe Born pretty store, pe care o asteptam cu nerabdare. A fost oarecum amuzant cand a fost desfacut coletul la vama, am fost tare bosumflata cand am vazut cat de mare este paleta,  am crezut ca au gresit coletul si mi-au pus o cutie de farduri(este cat o trusa de 88 culori).  Din fericire am scapat fara taxe vamale si mi-am vazut de drum fericita pana la urma.
Acasa am avut un soc cand am desfacut trusa si am vazut ca primisem ceea ce trebuia, insa nu ma asteptam la o cantitate atat de mare de produs.
In alta ordine de idei, trusa contine aproape tot ce trebuie pentru iluminare, contouring si blush.  Am fost de-a dreptul incantata,  aveti mai jos cateva fotografii.











Selectia de culori este bine aleasa din punctul meu de vedere,  cele trei nuante de pudra sunt potrivite incepand de la un ten deschis pana la unul mediu. Nuanta inchisa la mine merge si pentru un contur usor, imi place mult,  este perfect pentru zi.  Pudra din mijloc se potriveste pe toata fata ca pudra fixatoare. Pudra alba o folosesc pentru iluminare si face treaba buna in acest sens,  este destul de pigmentata.
Blushurile par un pic prafoase la swatch dar se iau frumos pe pensula si nu sunt sfaramicioase ca cele de la Elf, de exemplu.
Nuanta de roz nu este preferata mea dar nuantele de piersica si corai imi plac tare mult.
Cantitatea de produs este uriasa iar raportul calitate/pret este ok.




Am mai primit si o atentie din partea celor de la bornprettystore.com,   un colier dragut, colorat. Imi place,  este la baza gatului si il vad potrivit la o rochita alba de zi.  Zalele sunt aurii iar snurul galben-lime...Am studiat putin problema si cred ca poate fi schimbat acel snur in functie de tinuta.





Paleta cu pudre este disponibila aici
Colier disponibil aici.

Daca doriti sa comandati de pe bornprettystore.com,  trebuie sa stiti ca  orice  comanda are transport gratuit si  va ajunge la posta vamala in 3-4 saptamani. Pentru o comanda mai mare de 10€ veti se plateste si TVA (nu mi s-a intamplat cu ei pana acum, era pe colet o valoare mai mica decat cea reala.

De asemenea, puteti folosi codul meu de reducere HAL91 pentru o reducere de 10%.