luni, 8 decembrie 2014

TAG: Machiaj complet cu un buget de 100 lei


In trecut am realizat un tag numit "5 produse sub 20 lei pe care le recomand", articol ce a primit reactii pozitive. Tagul a circulat in blogosfera si m-am bucurat sa descopar si eu la randul meu produse accesibile recomandate de celelalte pasionate de beauty.
Recent am fost taguita de Loredana care "m-a provocat" sa aleg cateva produse care nu depasesc un buget de 100 lei, in asa fel incat sa pot realiza un machiaj complet (sau aproape). Lory, multumesc pentru nominalizare!
Produsele mentionate mai jos sunt produse pe care le-am folosit sau le folosesc cu placere si le voi recumpara la nesfarsit.

Asadar, produsele preferate care se incadreaza intr-un buget de 100 lei sunt urmatoarele:



1. Maybelline Colossal Volum Express Mascara

Chiar daca il insel din cand in cand, mereu ma intorc la el cu capul in pamant. Din punctul meu de vedere este cel mai bun existent pe piata, din categoria drugstore ( si nu numai). Aleg mereu varianta clasica.
Pret: 20 lei cand il prind la reducere in DM

2. Kit pentru sprancene Oriflame

Singurul regret cu privire la acest kit pentru sprancene este ca nu il baga mai des in catalog.  Am avut mai multe cutiute. Am observat ca textura nu este mereu aceiasi, uneori sunt ceva mai pigmentate fardurile, ceara nu prea o folosesc.
Imi place mai mult decat kitul de la Essence sau cel de la Revlon ( ambele celebre si iubite de toata lumea)

Pret: 23 lei atunci cand este la pret promotional in calalog.

3. Blush Trendy by Cosbell

Am incercat mai multe produse de la Trendy, oje, rujuri, farduri.
  Au nuante foarte frumoase la oje dar si la rujuri.  Blusurile lor au in general finish sidefat, apreciez acest lucru pentru ca uneori nu am timp sa folosesc mai multe produse pentru pometi, asa ca acest blush imi ofera si culoare si iluminare. Eu am mai avut unul in nuanta piersicie care mi-a placut mult.
Trendy by Cosbell apartine de Seventeen.
Acesta costa pana in 15 lei.

4. Eyeliner gel Alverde

Un produs achizitionat de curand, mai mult din curiozitate, dar si pt ca aveam nevoie de un tus si nu prea aveam alternative in momentul acela.
Este probabil cel mai ciudat tus pe care l-am incercat, atunci cand l-am deschis am avut senzatia ca va curge. Are o textura de gel lichid, este foarte diferit fata de cele incercate pana acum.  Imi place, are rezistenta buna, se aplica extrem de usor,  se usuca relativ repede, este negru intens, daaar are finish usor lucios, ar fi fost perfect daca ar fi complet mat.
O sa il recumpar.
Pret: 17 lei in DM

5. Fond de ten Rimmel London Match Perfection

L-am avut de doua ori in trecut si mi-a placut.
Este un fond de ten fluid cu acoperire mica spre medie.  Ingrijeste frumos pielea si da tenului un aspect proaspat. Nu exceleaza la capitolul rezistenta pe un ten geas si nu are putere prea buna de acoperire. Momentan am/am avut probleme cu tenul si folosesc un fond de ten cu acoperire mare dar si cu persistenta.
Daca nu aveti probleme cu sebumul si imperfectiuni, este potrivit de zi cu zi, mai ales ca are un pret prietenos. Costa in jur de 22 lei cand este la pret redus, in dm sau online.


Daca nu ati facut acest tag va invit cu drag sa il preluati si mi-ar placea sa lasati un link la aceasta postare sa pot citi si eu  propunerile voastre.

Multumesc pentru vizita!