marți, 2 decembrie 2014

Colorful Daytime Look using Sleek Acid Palette


Am intrat in posesia paletei Acid pentru a doua oara, cu ocazia reducerilor de Black Fiday. Prima data cand am achizitionat aceasta trusa nici macar nu am apucat sa o folosesc, pur si simplu a disparut , atinsesem doar usor 2-3 culori. Cum sunt eu mai... "visatoare" posibil am uitat de ea pe unde am fost...
Sunt foarte fericita ca "ne-am regasit" si da, ne iubim tare mult si a devenit paleta mea de suflet.
Machiajul prezent in pozele de mai jos a fost unul dintre cele pe care le-am purtat saptamana trecuta, din fericire am apucat sa fac si cateva poze.
Ar fi venit foarte bine daca adaugam si o pereche de gene false dar nu mai port pe timp de zi, doar la ocazii mai speciale.










Am folosit paleta Sleek Acid aproape in intregime, m-am folosit si de un trio de la Seventeen.
In realitate culorile erau mai vioaie, in acea zi  de sambata era foarte urat afara si nu am reusit sa scot poze foarte bune, mai ales ca ma grabeam tare in acea dimineata.

Am folosit pentru machiaj:

Ten: Revlon Nearly Naked (Shell Coquillage)
        Vichy Dermablend (15 Opal)
        Pudra Lioele Secret Pore HD
        Sleek Faceform Contouring and Blush (Light)

Ochi: Fard Sprancene Oriflame
         Paese Eyeshadow Base
         Sleek Acid Palette
         Seventeen Perfect Harmony Eyes (No 101 Green Lagoon Mermaid)
         Laura Mercier Eyeliner Gel (23)
          Maybelline Colosal Volum Express Mascara

Lips: Revlon Lipstick ( ?)
        Farmasi Lipstick(?)

Multumesc pentru vizita!

O seara placuta va doresc!