duminică, 9 martie 2014

Choies.com Round Lens Sunglasses

Buna fetelor!

De aproximativ doua saptamani am primit o comanda de pe choice.com. 
Am luat  o pereche de ochelari de soare si o jacheta gen biker jacket. Vremea nu a tinut cu mine, primavara intarzie  sa apara asa ca nu prea am putut sa ma bucur de achizitii, o sa va arat pe rand ce mi-am luat si o sa va spun cateva cuvinte despre fiecare.
Pentru cine nu stie, Choies.com este un site care comercializeaza haine, accesorii si incaltaminte, chiar si produse pentru machiaj. Eu am gasit articole extrem de dragute la preturi decente. Shippingul este gratuit in functie de metoda de livrare aleasa.
In cazul in care alegeti  metoda express shipping, coletul va ajunge in 4-7 zile lucratoare si costa 15$.
Eu am ales metoda standard si am primit produsele in  3 saptamani ca recomandata, adica am ridicat coletul de la posta de care apartin.



Revenind  la continutul coletului, jacheta este scura din imitatie piele, potrivita pentru primavara, dar o primavara mai blanda nu asa ploioasa si friguroasa ca la noi :(.  Ochelarii de soare vin intr-un toc solid din material textil care se inchide cu fermoar. Acestia au forma rotunda si lentila opaca, ionizata, tip oglinda.
Sunt foarte simpatici si imi plac mult, mai ales la un asemenea pret.









Per total sunt multumita de comanda si abia astept sa ma bucur cu adevarat de ele. In urmatoarele zile sper sa fie vremea mai buna si sa va pot arata un outft, nu puteti vedea altfel  jacheta, care este foarte frumoasa apropo, veti vedea curand. 
Ochelarii sunt disponibili aici, la pretul de  11.19$
Jacheta nu este pe stoc momentan dar a fost disponibila la pretul de 30$.
Daca aveti intrebari despre site va raspund cu drag!

O seara frumoasa!