miercuri, 19 februarie 2014

Review:32 Color Cream Eyeshadows

Buna fetelor!


Sunt entuziasmata sa va arat astazi si sa va vorbesc despre un produs care a intrat de curand in colectia mea si anume paleta cu 32 de nuante de farduri crema. Gasiti produsul pe www.paletutze.ro, daca aruncati o privire pe site veti gasi o  multime de produse cosmetice, dar si accesorii pentru machiaj, bijuterii si lentile de contanct.
Initial nu stiam nimic despre acest produs, insa mi-a placut ideea de a avea mai multe nuante de farduri crema in acelasi loc.Stiu ca  multe dintre voi folositi creioanele Jumbo ca baza  pentru fard insa eu nu  sunt o fana a acestora pentru ca nu sunt retractabile, asa ca fie pierd mult produs cand le ascut, fie mi-e lene sa fac treaba asta. Prefer sa am baza la cutiuta si sa o iau cu pensula direct din recipient. Pentru ca mie imi place sa aplic o baza colorata, in ton cu fardul daca se poate, mi-am tot cumparat astfel de farduri crema in recipiente micute dar se intampla ca in fiecare dimineata mi-e lene sa le caut in portfard sau nu am timp, etc. Asadar ma bucur ca am aceasta paleta care contine cam tot ce am nevoie si  nu trebuie sa alerg dupa ea sa o gasesc.
Un machiaj reusit are nevoie de un suport potrivit, in primul rand un primer foarte bun si o baza care ajuta la aderenta fardului, eu niciodata nu incep un machiaj fara aceste doua produse. Veti vedea mai jos cum functioneaza aceste culori cremoase alaturi de  farduri care se incadreaza in mai multe categorii de calitate.

32 Colors Cream Eyeshadow



 






Paleta este confectionata din plastic dur iar fardurile se pot vedea prin capacul transparent, are si o oglinda micuta atasata. Sa zicem ca seamana ca design cu Nyx Box of Eyeshadows.
Fardurile sunt pigmentate, imi plac toate, mai putin acele glittere cu care nu stiu ce s-ar putea face, nu am incercat sa vad daca se lipeste glitterul pulbere de ele si daca ar avea persistenta. Acesta ar fi singurul aspect care m-a nemultumit insa nu ma deranjeaza pentru ca arata farte dragut alaturi de celelalte farduri din paleta.
Mi-ar fi placut sa contina si cateva farduri perfect mate, majoritatea sunt metalice iar restul usor sidefate. Persistenta este foarte buna, nu mi s-a intamplat sa se stranga sub fard, am folosit o singura data culori fara a fi apoi fixate cu fard si nu am avut probleme, ceea ce mi s-a parut curios, insa au fost aplicate pe pleoapa inferioara. In orice caz, nu recomand sa fie purtate fara primer si fara sa fie fixate cu fard, orice produs crema trebuie fixat cu un produs pulbere indiferent de persistenta pe care o promite producatorul.



Paleta vine impreuna cu o pensula cu doua capete care functioneaza foarte bine. Imi place ca se curata usor si nu ramane patata de fardurile inchise fiind din peri sintetici. O folosesc pentru a aplica produsul  cremos pe care il estompez, de obicei, cu degetele.





 Nu am putut sa surprind foarte bine intensitatea nuantelor reale insa cred ca vadati seama de intensitatea lor.
Am ales  3 palete de farduri pentru a va arata cum functioneaza pentru fiecare.
32 Color Eyeshadow + Nyx Nude on  Nude


Pe pielea curata si uscata am aplicat fardul fara baza(din paleta Nyx), fardul peste baza si fardul cremos folosit ca baza.(aceiasi pasi i-am urmat si in continuare)




A doua incercare am facut-o cu Lime Crime Chinadoll Palette




In final am facut o incercare cu un fard galben dintr-o paleta gen 120 de culori care nu exceleaza prin gradul de pigmentare



Produsul il puteti gasi pe www.paletutze.ro , detalii gasiti aici.

Sper sa fie de folos articolul meu pe viitor!

Multumesc pentru vizita!

O seara placuta va doresc!

Alex