luni, 23 decembrie 2013

Sexy Smokey Eyes using Sleek Sunset Palette

Buna fetelor!

Am revenit astazi cu cea de-a doua propunere de machiaj pentru Craciun, sper sa va placa si sa va inspire!
Nu  este un secret ca imi plac look-urile mai dramatice asa ca in cazul in care considerati ca este prea mult eu cred ca se poate adapta foarte usor, puteti pune mai putin negru si mai putin auriu, desi eu cred ca acesta este farmecul, sau daca nu va simtiti confortabil cu accentul si pe buze si pe ochi puteti folosi un ruj nude.
Mie imi place  foarte mult, daca a fost o vreme cand imi placeau machiajele foarte colorate, acum am o pasiune pentru smokey dramatic cu accente metalice.
Anul acesta propun pentru sarbatori nuantele de auriu si cupru in combinatie cu negru si daca aveti curaj sa accesorizati cu un ruj rosu sau corai eu spun ca este lookul perfect indiferent ca alegeti sa purtati o tinuta sofisticata, eleganta, sau o tinuta mai casual, punk.  De asemenea, pentru machiajul de astazi se potriveste o coafura retro, sic, dar la fel de bine merge si o coafura mai rebela. 
Sper sa va inspire si chiar mi-as dori sa stiu ca veti indrazni sa purtati ceva mai exploziv si  mai indraznet in aceasta zi, este bine sa iesiti din zona voastra de confort din cand in cand.













Produse folosite:

Eyes:
 Primer Kiko
 Radiant Eyeshadow Base
 Sleek Sunset Palette
 Creion Revlon (Black)
 Golden Rose Mascara
 Red Cherry Eyelashes
 Adeziv DUO

Face:
Revlon Colorstay Foundation (180)
Laura Mercier Tinted Moistorizer (Light)
Revlon Colorstay Powder (Light)
Sleek Contour Kit (Medium)
Golden Rose Terracota Powder

Lips:
 Creion Ada
 Sleek Matte Lipstick (Papaya Punch)

Sarbatori frumoase va doresc!

Alex