duminică, 22 decembrie 2013

Machiaj de Craciun realizat cu produse Sleek MakeUP si Makeup Shop

Buna fetelor!!!

Sunt foarte entuziasmata sa va arat astazi primul machiaj de Craciun, sau prima propunere de machiaj pentru sarbatorile de anul acesta!! Machiajul a fost realizat cu produse Sleek oferite de  Makeup Shop.
Stiu ca eu am cam lasat totul pe ultima suta de metrii dar nu cred  ca este prea tarziu, asa-i? Spun asta pentru ca mai am doua look-uri sa va arat drept inspiratie pentru sarbatori.
Nu stiu daca Sleek mai are nevoie de o descriere, produsele lor sunt atat de celebre si atat de laudate incat cred ca ar fi inutila o prezentare, mai ales pentru ca am facut-o de atatea ori in alte articolele precedente si nu cred ca este nevoie sa mai repet. Pot sa va spun ca am in colectie paleta Au Naturel, Original, Bad Girl, Me Myself and Eye si bineinteles blushul in nuanta Rose Gold, iar de curand a intrat in colectia mea si paleta Sunset.  Le ador pe toate, nuantele sunt foarte speciale, cremoase, pigmentate, superbe! Daca ma intrebati care imi place mai mult va spun sincer ca nu as putea sa aleg, dar daca ma intrebati ce produse Sleek imi doresc pe viitor sau vreau sa imi aduca Mosul, ohooo atunci raspunsul ar fi foarte elaborat. Cred ca produsele Sleek MakeUp sunt o incantare pentru orice femeie, fie ca le cunoaste sau nu, ar fi un cadou foarte reusit pentru Craciun.
Asadar, vedetele acestui look sunt: Sleek Sunset Palette, Sleek Contour Kit si superbul ruj Sleek in nuanta Papaya Punch.









Dupa cum spuneam, produsele vedeta ale acestui machiaj sunt paleta Sunset, kitul pentru contur si rujul in nuanta Papaya Punch. 













Cred ca nu mai are rost sa justific faptul ca imi plac produsele, se vede si din swatchuri ca fardurile sunt pigmentate si speciale, in plus mi se par foarte potrivite pentru  perioada aceasta, pentru ca se pot realiza multe machiaje glamour.  Rujul este intens si exploziv, il ador, era o nuanta care imi lipsea din colectie si este perfect mat, iar kitul pentru contur este indispensabil, atat pentru conturul fetei si iluminare cat si pentru a realiza tranzitia dintre culori la machiajul ochilor asa cum l-am folosit si eu mai sus .

O seara superba va doresc!

Alex