joi, 21 noiembrie 2013

Lentile de contact Geo Hurricane Brown

Buna fetelor!!!

V-am prezentat in trecut lentilele de contact primite din partea www.angelcontacts.com, am ales atunci varianta Geo Olive Blue si puteti citi parerea mea despre acestea aici, iar in momentul in care mi s-a oferit posibilitatea sa aleg altceva m-am orientat spre lentile mult mai naturale si mai purtabile pe timp de zi.
Asadar am ales Geo Hurricane Brown. 
Daca doriti sa va imbunatatiti infatisarea dar fara o schimbare brusca si fara sa isi dea cineva seama ca purtati lentile de cotact, cea mai potrivita alegere sunt lentilele colorate cat mai apropiate de culoarea irisului.
Poate la prima vedere nu observati schimbarea, insa efectul de marire este vizibil, atat al irisului cat si al ochilor, par mai deschisi, mai senini.
Mie mi-a placut ideea de a purta lentile de contact si sa nu isi dea nimeni seama ce  anume  am schimbat la mine.  Efectul acela de ochi de papusa imi place foarte mult, in plus, apreciez faptul ca se confunda cu nuanta mea naturala. Eu cred ca puteam sa va pacalesc daca nu va dezvaluiam secretul, voi ce spunti?









*With Lenses


*Without Lenses

Am mentionat si in articolul precedent ca nu creaza nici un fel de discomfort si le pot purta toata ziua in cazul in care nu depun efort, adica in cazul in care nu am ochii foarte obositi. Daca dupa o noapte nedormita si o zi aglomerata de munca incerc sa le port nu am sanse sa le suport, altfel nu am nicio problema.

Am incercat sa realizez si un mic tutorial insa nu a iesit ceea ce am vrut, am publicat insa doar partea de desigilare a flacoanelor si depozitarea in recipient a fiecarei lentile.
Trebuie sa stiti ca daca doriti sa va achizitionati lentile de contact cosmetice care se refolosesc, aveti nevoie de solutia pentru curatare si intretinere. Puteti gasi acest produs la Optica Medicala, veti vedea ca eu nu am pastrat lichidul in care se aflau lentilele, le-am introdus intr-un suport curat in solutie proaspata. Este bine sa faceti acest lucru dupa fiecare folosire, de asta depinde sanatatea ochilor vostri.





Astept parerea voastra!

O seara frumoasa va doresc!

Alex