duminică, 17 noiembrie 2013

Bornprettystore Scarf and Hat

Buna fetelor!

V-am prezentat intr-un articol precedent ceasul pe care l-am comandat de pe bornprettystore.com, daca nu l-ati citit inca, puteti vedea aici despre ce este vorba.
V-am promis ca o sa va vorbesc si despre alte accesorii pe care le am de pe site. Pentru ca imi plac foarte mult esarfele si le port tot timpul in sezonul rece, am ales o esarfa cu un imprimeu mai traznit si un fes clasic pe care il veti vedea in fotografiile de mai jos.

Esarfa este alba cu un imprimeu foarte simpatic inspirat de sarbatoarea de Halloween, chiar a facut senzatie in acea perioada, apropo. Materialul este foarte fin, foarte placut la atingere, de o calitate extraordinara, mi-e drag sa o simt pe piele, chiar am fost placut surprinsa mai ales ca a fost un chilipir.
Este disponibila aici la pretul de $3.59.




De curand am primit cadou din partea lor o esarfa foarte draguta, neagra, cu imprimeu colorat si vesel. Cand o port parca sunt putin mai spontana ca de obicei si chiar imi da o stare de bine. In plus, este moale si placuta la atingere, dar cel mai imbucurator este faptul ca are dimensiuni foarte mari astfel incat o pot infasura de mai multe ori, asta inseamna ca este si calduroasa.


Am realizat si un mic shooting in care veti vedea cum port de obicei aceste doua accesorii.











Fesul este disponibil aici in mai multe variante de culori la pretul de $4.45
Esarfa este disponibila aici la pretul de $7.27.

Daca doriti sa efectuati o comanda pe bornprettystore.com nu uitati sa folositi codul promotional HAL91 pentru10% reducere!


O zi frumoasa va doresc!



Alex