vineri, 16 august 2013

Bornprettystore 9 Color Shimmer Eyeshadow

Buna fetelor!

Vreau sa va prezint in seara aceasta un alt produs primit de pe bornprettystore.com, de data aceasta o paletuta de farduri.  Sincer, a trecut o vesnicie de cand ar fi trebuit sa-i fac un articol, eram putin indecisa in privinta ei pentru ca nu o testasem prea mult dar m-am lamurit ulterior.

Dupa cum va dati seama si din titlu, este vorba despre o paleta cu nuante sidefate, metalice as putea spune.
Carcasa in care sunt depozitate fardurile nu este deosebita, nu impresioneaza prin design insa fardurile au o calitate buna.  Textura pudrei este una cerata, asemanatoare din acest punct de vedere cu nuantele metalice din Paletele Sleek, mai exact Original. Sunt cel putin patru nuante  in paleta care imi plac foarte mult, nuanta aurie si caramizie, verdele acela prafuit care mi se pare foarte dragut, de asemenea imi place ca au ales sa pastreze nuanta de negru cu mai putine particule stralucitoare in ea, are si o pigmentatie buna si aderenta. Cred ca si swatchurile vorbesc de la sine, unele farduri sunt mai pigmentate ca altele, unele au o textura mai potrivita, altele sunt mai prafoase.
In paleta exista si o nuanta de fard de obraz, un roz destul de pigmentat incat sa fie cam periculos sa il aplic pe obraz, dar imi place mult sa il folosesc ca fard. Acesta este complet mat, foarte pigmentat, il folosesc pe obraz dar cu mare atentie si numai cand am lumina buna pentru ca prima data cand am lucrat cu el  m-am cam speriat, insa aplicat un strop arata bine (vedeti mai jos).










Mai jos am realizat un look folosind aceasta paleta, doar pe arcada, sub sprancene am folosit putina pudra mata. Precizez ca in realitate culorile erau mai puternice.
Sper sa va placa!







 Paleta o puteti gasi aici la pretul de 5.11$.
Daca doriti sa efectuati o comanda pe bornprettystore.com, nu uitati sa folositi codul promotional HAL91 pentru 10% reducere. Transportul este gratuit!


O seara frumoasa  va doresc!

Alex