marți, 13 august 2013

Born Prettystore Chinese Style Paper Eyelashes

Buna fetelor!


Astazi vreau sa va prezint un produs foarte interesant, cel putin pentru mine. Genele din hartie le-am vazut prima data in cateva tutoriale celebre de pe You Tube si sincer am fost impresionata. Cu siguranta sunt niste accesorii de spectacol, pentru un pasionat de machiaj sunt "must have" pentru ca este ceva iesit din comun, eu una abia acum am avut ocazia sa le incerc, nici macar nu le-am vazut in magazinele online de la noi si sigur a fost o experienta.
Am primit genele false din hartie de pe siteul bornprettystore.com, doua perechi dintre modelele disponibile pe site. Cred ca stiti ca acestea au fost create in China, iar fiecare model are o semnificatie in smbolistica chinezeasca, cum ar fi forma de floare care simbolizeaza fericire si dragoste, forma de cal care simbolizeaza norocul. Acestea au fost realizate in scop  artistic dar sunt destul de comode in cazul in care dorim sa le folosim ca accesorii pentru o petrecere tematica.De asemenea, acestea sunt destul de rezistente, nu s-au uzat la prima utilizare si nici nu s-au deteriorat in urma lacrimarii.
Eu am ales urmatoarele modele:






*Dupa utilizare






Pot spune ca sunt un accesoriu deosebit si se gasesc modele extraordinar de dragute si interesante.

Daca doriti sa aruncati o privire le gasiti aici si aici .

Acestea au fost inspiratia pentru machiajul  de mai jos.



Daca doriti sa efectuati o omanda pe site folositi codul promotional HAL91 pentru 10% reducere.


O seara placuta va doresc!

Alex