marți, 30 aprilie 2013

Review & Swatch: LA COLORS Eye Design Palette

Buna fetelor!

Cred ca ati vazut pe Makeup Shop produsele LA COLORS, au fost introduse de curand pe stocuri, daca nu, puteti arunca o privire, poate va tenteaza ceva mai ales ca sunt produse accesibile. Eu am un creion de ochi si unul pentru buze, un ruj, un rimel si paleta Eye Design despre care o sa va vorbesc astazi.
Aceasta contine 30 de nuante, majoritatea metalice si in culori pastelate. La inceput m-am gandit ca mi-ar fi placut sa existe si cateva nuante mate, insa vazand un pigment foarte bun chiar si pentru nuantele deschise am trecut cu vederea, mai ales ca pot inlocui din alte palete. Chiar daca nu exista nuante mate asta nu inseamna ca nu se poate realiza un machiaj folosind doar aceasta paleta, nu toate fardurile au aceiasi intensitate,exista vreo doua, trei care sunt mai slabut pigmentate. In rest acestea au  o consistenta fina, cremoasa, usor de aplicat, unele pastilute sunt mai moi decat altele dar nu este un lucru deranjant. Am senzatia ca am o anumita caldura pe chip atunci cand o folosesc, chiar daca sunt si nuante reci, fiecare are o anumita stralucire, observ ca se aseamana cu Metal Mania, sunt destule nuante care arata diferit aplicate pe pleoape, au un shimmer foarte dragut. De asemenea, fotografiile pe care le veti vedea mai jos cu paleta nu sunt foarte aproape de nuantele reale, fardurile par sterse insa dupa ce am inceput sa o folosesc si am deranjat stratul de la suprafata am descoperit cu adevarat si nuantele si diferentele dintre ele,se observa mai bine in swatchuri dar nici acolo cu adevarat pentru ca nu am putut sa surprind diferente, veti avea impresia ca multe culori sunt asemenea dar nu este asa. Daca ar fi sa gasesc ceva ce nu imi place la paleta ar fi mirosul, acesta este putin sesibabil dar exista, nu este parfum dar totusi exista un miros, ceva asemanator cu uleiul de ricin mi s-a parut mie.
Acestea fiind spuse, zic sa va fac si cunostinta, deci  va prezint LA COLORS Eye Design:







 *Swatch-uri realiate in sensul acelor de ceasornic.
















Daca va place machiajul realizat reveniti zilele ce urmeaza pntru tutorial! ;)

O seara frumoasa va doresc Alex!