vineri, 1 martie 2013

Amethyst inspired makeup using Makeup Geek Eyeshadows (Video)

Buna fetelor!

Sper ca nu ati crezut ca v-am parasit, doar am luat o pauza de la blog, cred ca aveam nevoie de un timp de respiro. Zilele astea nu am fost foarte inspirata, in plus am avut probleme tehnice, am filmat cateva tutoriale dar nu a fost niciunul stralucit, incarcasem unul pe You Tube, am dat gres cu el, se vedea foarte aiurea din pacate, aproape ca m-am dat batuta. Dar nu o sa continui sa ma plang, sper sa va placa tutorialul de astazi, mie mi-a placut rezultatul final, este genul de machiaj care imi place foarte mult si consider ca ma avantajeaza.
Am folosit pentru machiaj fardurile Makeup Geek, despre care o sa va vorbesc in urmatorul articol si o sa va arat si swatch-uri. ;)
Imi cer scuze pentru calitatea slaba a fotografiilor, era o zi foarte ploioasa si nu am putut realiza fotografiile la lumina naturala.

Pe aceasta cale vreau sa va urez si eu o primavara extraordinara, sa speram ca vremea frumoasa va tine cu noi si in zilele urmatoare!
Sper sa va placa machiajul si sa va inspire!








Preview:



O seara placuta va doresc!

L.E: Cred ca ati observat ceva schimbat la par, o sa va vorbesc curand despre asta. Este o peruca de pe www.abhair.com. Arata fantastic zic eu! :X

Alex