luni, 18 februarie 2013

How I do Perfect Red Lips using 30 Color Lip Stick(Video)

Buna fetelor!

Am primit acum o saptamana de pe siteul www.bornprettystore.com aceasta paletuta ce contine 30 de rujuri. O folosesc zi de zi de atunci, sunt foarte incantata de ea, contine foarte multe nuante de roz, eu apreciez lucrul asta pentru ca sunt nuantele pe care eu le folosesc zi de zi. Am gasit in paletuta si doua nuante superbe de rosu, incredibil de pigmentate si destul de diferite ca nuanta/subton. Am si o mica surpriza pentru voi si anume un tutorial video pentru aplicarea rujului rosu, o sa scriu aici, la finalul articolului si niste trucuri care ar putea sa va ajute.
Paletuta este destul de mare, nu mi-a trecut prin cap sa masor pastilutele dar pot sa va spun ca sunt mai mari decat o moneda de 50 de bani (ma refer la cele micute, cele mari sunt cat un fard de obraz).
Ce am observat diferit fata de alte palete de farduri sau rujuri este ca la exterior este formata dintr-un fel de piele ecologica, este un material maleabil, pot sa dau peste cap capacul ca sa o pot tine mai usor in mana, imi place mult treaba asta, plus ca am reusit sa o scap pe jos, nu se poate sparge, este foarte usoara, este "elastica" la impact, eventual se poate rupe dar nu se poate face asta accidental, zic si eu acum dar este putin probabil sa se deterioreze asa aiurea. Poate va intrebati de ce insist pe treaba asta, ei bine am scapt pe jos o paleta de 88 de culori si s-a spart carcasa, fardurile nu au patit nimic, nu e tragedie dar asa ca idee.
Rujurile sunt foarte cremoase, majoritatea foarte pigmentate, sunt unele care au o consistenta de gloss dar sunt destul de pigmentate si acelea. Predomina culorile mate, dar sunt cateva si sidefate care arata foarte dragut si dulce pe buze, altele sunt metalice, potrivite mai mult petru machiaje fantezie ori diferite combinatii mai jucause. Era sa uit, paleta vine impreuna cu o oglinda atasata de capac, destul de mare, carcasa in sine este mare, este destul de buna pentru ca se poate vedea intreaga fata in ea, ar fi utila in calatorii, atat pentru gama larga de nuante de ruj cat si pentru ca daca dau capacul peste cap o pot aseza pe masa ca pe o oglinda; nu spun ca ar face performanta pe partea asta, dar ar fi foarte buna in lipsa de altceva.


























Pentru aplicarea precisa a rujului trebuie sa urmarim urmatorii pasi, mai ales cand este vorba de rujul rosu:

- avem nevoie de o pensula cu peri fini dar suficient de rigizi; eu folosesc o pensula pentru nail art cu perii taiati drept, la fel de buna este si cea tesita ( se pot gasi la orice magazin/butic de "maruntisuri",cum imi place mie sa zic);
- balsamul de buze aplicat obligatoriu inainte de a incepe machiajul, indiferent ca incep cu ochii sau tenul, intai de toate aplic un balsam de buze (preferatul meu ramane cel de la TIS);
- servetele umede sau uscate pentru a indeparta balsamul de buze la momentul potrivit;
- rujul preferat
- coancealer in caz ca gresesc ceva'
- in final, ca sa nu ma murdaresc pe dinti, presez/strang intre buze degetul aratator si indepartez excesul;

Obtional, aplic un gloss pe centrul buzelor pentru volum.

Si gata!

Va rog urmariti si tutorialul video!

Astept parerile voastre!




Trebuie sa va mentionez ca puteti gasi paleta cu 30 de rujuri pe www.bornprettystore.com, aici la pretul de $8,54, un pret destul de mic  zic eu, in plus beneficiem si de free shipping.

Acum ceva vreme v-am prezentat genele false Princess Eyelashes care nu m-au dezamagit, le gasiti aici, la pretul de $8,54.

De asemenea, oricine poate folosi codul promotional HAL91 pentru a beneficia de o reducere de 10 %.



Sper sa va fie de folos articolul!
Astept parerile voastre!

O seara frumoasa va doresc!

Alex