duminică, 9 decembrie 2012

Surpriza de Craciun!!!!!

Buna fetelor!


Astazi am pregatit o surpriza pentru voi, daruri frumoase din partea TrioDeluxe.ro!!
Probabil stiti cat de mult tin eu la parul meu si cu cata atentie il ingrijesc, asadar surpriza pentru voi consta intr-un produs de ingrijire pentru par si un produs de ingrijire pentru corp.
Keratina Lichida este un produs de nota 10, foarte eficient in ingrijirea parului deteriorat, am vorbit despre el aici, chiar va rog sa cititi articolul. Daca tineti la parul vostru trebuie sa aveti Keratina Lichida de la Anian, asa ca va invit sa participati la Giveaway.



Premiul :


Ce trebuie sa faceti:

- Like pe pagina de Facebook TrioDeluxe.ro aici.
- Like pe pagina mea de Facebook aici
- sa urmariti blogul prin Google Friend Connect (gasiti in partea dreapta sectiunea "Persoane interesate")
- aruncati o privire pe site-ul TrioDeluxe.ro si alegeti produsul care va atrage cel mai mult.

Lasati un comentariu la aceasta postare care sa contina:

-numele cu care ma urmariti prin Google Friend Connect .
-numele cu care ati dat like paginii de Facebook TrioDeluxe.ro.
-numele cu care ati dat like paginii de Facebook Alex Make-up.
-raspunsul la intrebarea:"Ce produs preferati de pe triodeluxe?"


Concursul incepe astazi 9.12.2012  si se termina pe 16.12.2012 ora 23:59.
Voi publica fericita castigatoare a doua zi dimineata, asa ca va rog sa fiti atente pentru ca am nevoie de datele personale in cel mai scurt timp.Premiul va ajunge chiar inainte de Craciun!!!!

*Voi folosi pentru extragere random.org.
*Concursul este destinat cititoarelor mele din Romania.

Astept inscrierile voastre!