luni, 10 decembrie 2012

Step by Step Tutorial: Christmas Makeup - Soft eyes with green eyeliner

Buna fetelor!

Am pregatit pentru astazi un nou machiaj pentru  seara de Craciun, este un look mai soft, poate fi purtat lejer si pe timp de zi, este cat de se poate de simplu, fara culori inchise fara gene false, singura extravaganta fiind eyelinerul verde si buzele conturate.






Machiajul ochilor pas cu pas:






* Un look simplu, asa cum am spus mai sus. Am inceput prin aplicarea iluminatorului sub spranceana si in coltul intern(1). Pe pleoapa mobila am aplicat o nuanta foarte luminoasa de auriu deschis(2), continuand prin conturarea pliului cu un fard caramiziu usor roscat(3), am grija sa estompez foarte bine spre arcada. In coltul extern aplic nuanta inchisa, pentru adancime, am grija sa estompez foarte bine(4).


* Aplicarea eyelinerului este partea cea mai interesanta si cea mai complicata in ceea ce priveste look-ul acesta, am ales sa suprapun doua linii de tus, negru la baza si verde in exterior, efectul este cu adevarat deosebit din punctul meu de vedere. Linia genelor inferioare sunt conturate cu un creion negru, fixat ulterior cu o nuanta inchisa(4).

Ultimul pas este rimelul si asta este tot, simplu si de efect!



Machiajul buzelor:


Eu am ales pentru buze un roz fuchsia, o nuanta intensa care nu iese atat de mult in evidenta. Foarte buna alegere ar fi fost un ruj rosu, asta ar fi fost prima obtiune dar am cam facut abuz in ultima vreme si am zis sa icerc si altceva.





Produse folosite:

Pentru fata: Revlon Colorstay (180)
                  Nyx Concealer in a Jar (Yellow)
                  Elf  Tone Corecting Powder
                  Elf Golden Bronzer
                  Gosh Bronzer (Warm Tan)
                  Nyx Blush (Silky Rose)
Pentru ochi:  Nyx Ultra Pearl Mania  - Penny Pearl, Mink Pearl si Black Pearl
                    Nyx Single eyeshadow - Sahara
                    Lime Crime Uniliner(Quill)
                    Eyeliner Oriflame(Green)

Penttru buze: Creion pentru buze Ada
                    Wet n Wild (Smoking Hot Pink)

Va doresc o seara frumoasa!

Alex