joi, 9 august 2012

OOTD: Country girl

Buna fetelor!

Astazi am pregatit pentru voi o postare OOTD, sper sa fie pe placul vostru si de data aceasta.
Fotograful meu preferat este plecat, am suspinat mult dar asta este viata [ :)) ]. Intr-un final am instruit un amator, a prins repede invatacelul, dar cand am zis "Suficient ca m-am plictisit!" cred ca s-a inchinat si a spus: "Femeile, ce specimene!". :D Acum ce pot sa spun? S-a descurcat,dar se putea mai bine. :P
Obiectul vestimentar central este camasuta care se poate gasi pe site-ul Oasap.com.















*Camasuta vine impreuna cu acest accesoriu, foarte simpatic dupa parerea mea.


*Ca o paranteza, as putea spune ca imi place mult materialul,este foarte finut, am o problema cu materialele rigide, sincer nu ma asteptam sa fie asa finuta,ma gandeam ca nu o sa o pot pune direct pe piele, m-am inselat, este foarte usoara si fina la atingere.
Modelul imi place mult, sunt incantata de croiala.

In cazul in care sunteti interesate o puteti gasi aici.
Este disponibila si in alte modele de culori si imprimeuri.


O zi frumoasa va doresc!

Alex