duminică, 5 august 2012

Face Painting?

Buna fetelor!

Imi doream de multa vreme sa incerc culorile pe baza de apa in machiajul artistic, cunoscute sub denumirea de culori face painting. La prima experienta cu asa ceva, pot spune ca se lucreaza destul de usor si este foarte placut. Ideea este ca ar fi nevoie de o paleta mai larga de culori, momentan a fost o incercare, voiam sa vad calitatea prosului asa ca am achizitionat un kit cu 3 culori.Mi-am propus sa avansez, sa exersez mai mult pe partea aceasta artistica, incerc sa fac rost si de materiale pentru efecte speciale.
Mi-ar placea sa aflu parerea voastra in legatura cu aceasta idee.
De asemenea, daca aveti intrebari in legatura cu produsele folosite, sau sugestii, puteti folosi sectiunea "Comentarii".
Iata ce a iesit:















O zi placuta va doresc!


Alex