joi, 24 mai 2012

Step by Step by Step Tutorial: Classy smokey eye using Wet n Wild

Buna fetelor!

Am lipsit de pe blog o vreme,perioada asta este mai dificila si nu am prea mult timp,stiti cum este perioada examenelor.
Astazi am pregatit pentru voi, "fete rele",un smokey eye simplu,realizat in doar cativa pasi.
Pentru acest look am folosit paleta Wet n Wild Petal Plusher, de care sunt nedespartita momentan.

Sper sa va placa si sa va inspire! ;)












Machiajul ochilor:


* Cu un creion moale am creat o baza pe pleoapa mobila pentru fard.





*Pe toata pleoapa mobila am aplicat nuanta 1 din paleta. Incepanda din pliu am estompat linia fardului folosind nuantele 2 si 3 pana am ajuns la un amestec multumitor intre nuante. Pe arcada  si in coltul intern am aplicat putin  fard roz pal perlat.
Cu o pensula mica am aplicat aceiasi nuanta de pe pleoapa mobila si pe pleoapa inferioara prelungind si in coltul intern.


* Pe linia apei am aplicat creion negru rezistent.
  Dupa eventualele retusuri de final am curatat zona de sub ochi si am aplicat concealer fixat cu pudra.
+ Gene false+Mascara.




Produse folosite:

Pentru ten: Baza de machiaj Nyx
                 Seventeen Natural Velvet Matte Foundation(No.4 True Beige) 
                 Concealer Love Alpha(01)
                 Pudra Love Alpha(01 Natural)
                 Bronzer Gosh(Warm Tan)
                 Blush Sleek (Rose Gold)
                 Fard mineral Avon(iluminarea tenului)
                   
 Pentru ochi: Paleta Wet n Wild Petal Plusher
                   Creion SuperShock Avon(Black)
                    X-TRAORDINAIRE Mascara Seventeen(Black)
                    Gene false No name
                     Adeziv DUO
                   
                                                
Pentru buze:
                  Lipliner Flormar
                  Lip Stick Beauty Uk (nude)

Va doresc o zi frumoasa!





Alex