joi, 17 mai 2012

Castigatoarele Vichy Normaderm

Buna fetelor!

A sosit momentul sa aflati care sunt cele 6 norocoase care vor primi noua crema Normaderm,in speranta ca va ajuta in ameliorarea celor 6 semne ale unui ten cu probleme.


Castigatoarele sunt:

1. Andreea
2. Andreea Manta
3. Ella
4. Larrissa
5. RalucaLC
6. Itg Theo

Astept un mail cu datele voastre:

-numele complet
-nr de telefon
-adresa completa

Nu mi-a fost usor sa fac alegerea,stiu cum este sa te agati de orice speranta cand ai probleme si va inteleg.
Ideea este ca nu trebuie sa va lasati doborate in lupta cu tenul vostru(asa cum spunea cititoarea mea,Andreea),incercati sa detineti controlul,atat cat puteti...trebuie sa stiti ca se poate si mai rau...
De asemenea aveti grija la alimentatie, incercati sa mai reduceti stresul si respectati orele de odihna,aveti mai multa grija ce produse aplicati pe fata,invatati sa cititi ingredientele si simt nevoia sa punctez un lucru,aveti  grija la termenul de valabilitate al produselor,o crema pentru fata nu se foloseste mai mult de 6 luni de la desigilare,asta este valabil si pentru celelalte produse de make-up,care pot face mult rau.
Stiu ca nu va spun nimic nou,insa aceste lucruri sunt foarte des ignorate,este vorba de sanatatea si frumusetea voastra. Aveti grija de voi!


L.E:  Larrissa nu a trimis datele necesare.
        Imi pare rau pentru asta dar a trebuit sa aleg alta castigatoare.
        Aceasta este:
                Supremesilklucy

L.E 2: Se pare ca  Supremesilklucy nu-si verifica mailurile,imi pare foarte rau,am asteptat mai bine de 48 de ore.
Larrissa m-a contactat si am decis  sa-i acord premiul.


O seara frumoasa!

Alex