sâmbătă, 28 aprilie 2012

Step by Step Tutorial:Sweet Lilac

Buna fetelor!

Aceasta este perioada in care infloreste liliacul si imbalsameaza cu mirosul lui divin fiecare straduta,nu stiu cum sunteti voi insa eu mor dupa mirosul acesta,nu intamplator sunt si florile care imi plac cel mai mult alaturi de lacramioare(sau margaritar). Din punctul meu de vedere aceasta perioada este cea mai placuta din an,este momentul in care totul este o explozie de culoare si asta ma revigoreaza.
Revenind la machiajul de astazi,am vrut sa arate foarte delicat dar indraznet in acelasi timp,mi-am dorit un aspect gingas si fres care sa-mi dea o stare de bine.
Sper ca am reusit sa transmit ceea ce mi-am dorit...sper sa va placa si sa va inspire.

Look-ul final:








Tutorial Step by Step:

Machiajul ochilor:


 *Fardul adera mai bine pe pleoapa daca este folosita o baza. In cazul de fata am aplicat o baza formata din fond de ten,pudra si luciu de buze(sau vaselina cosmetica).
Pe toata pleoapa mobila am aplicat(prin presare) un fard lila cu ajutorul unei pensule rigide.




*Marginile sunt estompate usor spre arcada.


*Cu o pensula stufoasa am insistat pe blenduire folosind un fard roz pastelat.
  Sub arcada si in coltul intern am aplicat un fard alb perlat.


*Cel mai important pas in machiajul ochilor este tusul care trebuie aplicat curat si cat se poate de bine definit.
Pleoapa inferioasa este conturata cu un fard mov.


*Pe linia apei(mucoasa interna) am aplicat un creion alb.
+gene false+mascara.



Machiajul buzelor:


*Inainte de inceperea machiajului am aplicat pe buze un balsam hranitor.
  Am folosit un creion asemanator cu rujul pentru a crea o baza pentru acesta.
  Rujul este aplicat atent cu pensula urmarind conturul trasat anterior.

Rezultatul:









Produse folosite:

Pentru ten: Baza de machiaj Nyx
                 Seventeen Natural Velvet Matte Foundation(No.4 True Beige) 
                 Concealer Love Alpha(01)
                 Pudra Love Alpha(01 Natural)
                 Bronzer Gosh(Warm Tan)
                 Blush Seventeen (Silky Rose)
                 Fard mineral Avon(iluminarea tenului)
                   
 Pentru ochi: Paleta Manly
                    Baza de fard
                    Creion Avon(White)
                    Eyeliner gel Love Alpha(Black)
                    X-TRAORDINAIRE Mascara Seventeen(Black)
                    Gene false Red Cherry(107)
                    Adeziv DUO
                                                
Pentru buze:
                  Creion No name(Red)
                  Ruj Avon(Can't Resist Coral)

Va doresc o seara frumoasa!


Alex