vineri, 27 aprilie 2012

Review: NYX HD Studio Photogenic Primer

Buna fetelor!

M-am intrebat de multe ori ce aduce in plus sau ce efecte are asupra tenului sau asupra calitatii machiajului o baza pentru aplicarea acestuia si ma refer strict la machiajul fetei.Este baza de machiaj un produs de nelipsit din trusa noastra de infrumusetare? Este esential,are un efect vizibil? Acestea sunt cateva din intrebarile pe care mi le-am pus inainte sa testez un primer pentru fata. Dar intai de toate sa vedem despre ce este vorba.








 O baza pentru machiaj are rolul de a pregati pielea pentru aplicarea fondului de ten si a pudrei si pentru a mari rezistenta acestora.Pe langa  asta poate aduce si alte beneficii cum ar fi hidratare,micsorarea porilor,matifiere etc. Primerul pentru fata Nyx HD Studio promite multe dintre aceste minuni si chiar eram  curioasa.
Folosesc de ceva timp acest produs,am tot amanat acest review pentru ca nu am fost convinsa inca. La prima utilizate nu m-a impresionat foarte mult,am avut dificultati la aplicare pentru ca tenul meu nu se afla in cele mai bune conditii,pe langa faptul ca evidentiaza uscaciunea pielii insuficient hidratate este putin dificil de intins in sensul ca este un proces care trebuie facut foarte rapid. Un punct forte este ca matifiaza tenul,mascheaza porii,punctele negre si intarzie putin aparitia luciului,insa nu m-a dat pe spate.


Produsul are o consistenta lichida,la aplicare fromeaza o pelicula alba pe fata care "neutralizeaza" micile imperfectiuni si roseata;aspectul initial poate fi deranjant dar in 10 minute se  imbina armonios cu pielea(prefer sa nu aplic fondul de ten imediat,intre timp incep machiajul ochilor iar la final ma ingrijesc de fata).Ma deranjeaza putin mirosul,mi se pare putin cam puternic si neplacut,dar nu il mai simt dupa un timp. Ambalajul arata elegant,imi place ca este prevazut cu pompita.

Nu folosesc acest primer zilnic,insa apelez la el in zilele in care sunt plecata de acasa peste 10 ore,atunci este important pentru mine sa stiu ca tenul meu nu va suferi prea mari modificari. Este greu pentru cele care suntem posesoarele unui ten mixt sau gras,este foarte greu de controlat,mai ales in sezonul cald...Sincer...mie nu-mi place sa iau pudra cu mine si sa-mi retusez mereu machiajul,sa aplic pudra peste praful care se depune dupa cateva ore nu mie se pare igienic. Acest produs nu m-a convins,insa nici nu pot spune ca este inutil;intai de toate iau in calcul faprul ca tenul meu este unul capricios,respinge unele produse care reaplicate peste ceva timp le iubeste.
Mi-ar placea daca ati vrea sa impartasiti cu mine experienta voastra cu baza de machiaj,in general.
Considerati ca este un produs de nelipsit din colectia noastra?




Va doresc o seara frumoasa!

Alex