sâmbătă, 17 martie 2012

Review:Sleek Nude collection Au Naturel

Buna fetelor!

De ceva timp a intrat in colectia mea si paleta Au Naturel de la Sleek si m-am  gandit ca ar fi util un review din mai multe motive. In primul rand...eu nu sunt o mare fana a nuantelor neutre, la prima vedere am crezut ca nu o sa am prea multe alternative cu ea. Daca atunci cand a aparut mi s-a parut ca are o paleta cromatica putin cam saracuta,acum mi-am schimbat parerea cu totul. De ce? Pentru ca de cand o am a devenit cea mai uzata dintre paletele pe care le detin,atat de des o folosesc.
Are nuante potrivite pentru highlight,nuante potrivite pentru a face trecerea fina intre culori,nuante potrivite pentru smokey eye,pin-up,farduri mate,sidefate,etc. Eu spun ca aceasta paleta contine tot ce trebuie pentru a realiza un machiaj de la  A la Z,de aceea dimineata imi cade mai mereu in mana,iar daca  simt nevoia de putina culoare apelez la una dintre surorile ei.










*Nuantele de pe randul de sus fiind deschise nu sunt la fel de pigmentate ca celelalte,insa mie mi se par ok si le prefer asa pentru ca ma ajuta la orice look in realizarea unui blending mai bun,mai curat.Nuanta "taupe" este foarte deosebita,imi place sa folosesc "bark" si pentru conturul sprancenelor insa mai usurel pe timp de zi pentru ca pigmentul mi se pare destul de puternic...la fel ca si celelalte nuante inchise.
Este o paleta care a castigat admiratia mea si nu ma lipsesc niciodata de ea cand realizez un machiaj.

O mica demonstratie cu ea puteti vedea aici.



O seara frumoasa!

Alex