marți, 20 martie 2012

Review: Love Apha Concealer

Buna fetelor!

In aceasta seara vreau sa va prezint un produs care pe mine m-a surprins placut si anume concealer-ul Love Alpha.Cred ca aveti cunostinta despre tusul gel Love Alpha,stiu ca foarte mult dintre voi il folositi;eu il am de 6 luni si inca sunt multumita de el,din motivul asta mi-am dorit sa incerc si alte produse.

 Love Apha Concealer (varianta 01)







Recipientul in care este depozitat produsul este din plastic solid,foarte rezistent,prevazut cu 5 compartimente:4 in care se afla cele patru nuante de corector si unul gol in care se pot amesteca pentru a ajunge la nuanta potrivita. Acest lucru se poate face folosind pensula care vine impreuna cu produsul,eu spun ca este destul de ok ,o folosesc si in alte moduri nu numai cu scopul pentru care a fost conceputa,totusi...eu prefer sa aplic produsul cu degetul fara a ma ajuta de pensula,pe care il amestec direct pe piele si il uniformizez prin miscari fine.
Alt accesoriu care vine impreuna cu produsul este o mica oglinda pe care eu nu o consider utila insa arata bine atasata in interiorul cutiutei,poate fi de folos in cazul in care dorim sa facem retusuri pe parcursul zilei dar nu cred ca este cazul.





Punctul forte este puterea mare de acoperire,ma ajuta mult in camuflarea imperfectiunilor si petelor. Prima data cand l-am folosit  pentru corectarea cearcanelor am aplicat o cantitate prea mare de produs si am avut surpriza sa se stranga in liniile fine,acum sunt mult mai atenta si nu am mai avut probleme,dar trebuie fixat cu pudra pentru rezistenta.
Alt punct in plus il primeste pentru faptul ca avem la dispozitie 4 nuante de corector intr-un singur produs,ceea ce il face multifunctional. Imi place sa folosesc alb pentru iluminarea anumitor zone de pe fata si culoarea inchisa pentru conturul fin al obrazului,iar pentru  imperfectiuni amestec primele 3 in cantitati aproximativ egale.

Sustin produsele Love Alpha,consider ca au o calitate foarte buna si un pret decent. Urmeaza sa va prezint parerea mea despre pudra Pure Mineral si un fard de obraz simpatic.


Va doresc o seara frumoasa!


Alex