joi, 23 februarie 2012

Surprise for bad girls!

Buna fetelor!
Incep prin a va spune cat de mult apreciez faptul ca ma urmariti,am crescut alaturi de voi si prin voi,va datorez mai mult decat multumiri pentru sustinere si sper sa ramaneti alaturi de mine si de acum inainte.
Nu mai incape indoiala ca toata lumea iubeste paletele Sleek pentru ca sunt foarte pigmentate si au nuante superbe,sunt sigura ca aveti deja una preferata. Cea care ma reprezinta pe mine cel mai mult este Bad Girl,intotdeauna am iubit nuantele de albastru si mov iar cele din aceasta paleta sunt cu adevarat unice(puteti vedea parerea mea aici ).
Asadar am pregatit o surpriza pentru voi impreuna cu Makeup Shop pentru ca stim cat de mult va plac produsele Sleek.





Premiul este format din:

Paleta de farduri Sleek Bad Girl
Sleek Pout Polish(nuanta peach perfection).
 
Ce trebuie sa faceti:

1.Sa ma urmariti prin GFC;
2.Sa dati like pe pagina de Facebook a mea si a sponsorului;


Pentru a participa la Giveaway trebuie sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare care sa contina:

1.Numele cu care ma urmariti prin GFC
2.Numele cu care ati dat like celor doua pagini de Facebook
3.Adresa de mail pentru a va putea contacta dupa alegerea castigatorului.

Durata Giveaway:  23.02.2012 - 14.03.2012


Sper sa va placa premiul!
Astept inscrierile voastre!

O seara frumoasa!

:*:*

Alex