marți, 21 februarie 2012

Just for fun

Buna fetelor!

Ce spuneti de ceva colorat si nebunesc? O astfel de dispozitie am avut eu ieri si ca sa-mi consum dorinta de... "energie" am "investit" intr-un machiaj trasnit care mie imi place foarte mult. M-am jucat,a fost distractiv si sper sa va placa si voua ceea ce o sa vedeti.




















Produse folosite:
Pentru ten: Revlon ColorStay (150Buff) 
                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Concealer Love Alpha(01)
                 Pudra Love Alpha(01 Natural)
                 Blush Love Alpha(06)
                   
 Pentru ochi:Paleta Manly64+ Beauties Factory(Nuanta 7)
                  Creion Avon(White)
                  Creion Ada(Green)
                  Eyeliner gel Love Alpa(Black)  + Tus Kallos    
                  Revelation Mascara(Black)
                  Gene false Red Cherry(100 )
                  Adeziv DUO
                               
Pentru buze:



                Creion retractabil pentru buze Oriflame(Nude Pink)
                BEAUTY UK lipstick(Pink)

O seara frumoasa!

:*:*

Alex