joi, 6 octombrie 2011

Review: Set pensule pentru voiaj Cosmetic Style

Buna fetelor!
As vrea sa va prezint in aceasta seara observatiile si opinia personala despre setul de 7 minipensule Cosmetic Style.
Acestea se gasesc intr-o posetuta de culoare neagra din material PVC;pe mine ma bucura foarte mult acest lucru,transportul este mult  mai la indemana,sunt protejate de praf sau alte impuritati,perii isi pastreaza forma initiala,in plus este atasat si un compartiment micut pentru depozitarea produselor de machiaj(un luciu de buze,creion,penseta sau alte obiecte marunte).
Setul contine toate pensulele necesare unui machiaj complet,asta in cazul in care preferati sa aplicati fondul de ten  cu degetele altfel ar fi necesara si o pensula pentru asa ceva insa eu prefer prima varianta.
Pensulele sunt confectionate din par natural de bursuc,sunt moi,foarte dese,foarte placute la atingere.La spalare  nu au  fost probleme,nu s-au pierdut decat doua fire de par din pensula de blush,ceea ce mi se pare ok.Design-ul pensulelor este elegant,manerul din lemn lacuit poarta inscriptia Cosmetic Style.Dimensiunea pensulelor nu ma deranjeaza,sunt chiar la indemana pentru uz zilnic,nu mi se par mici,perii cel putin au marimea normala si isi fac treaba foarte bine.





Imi plac foarte mult pensulele pentru fata,in special cea pentru blush dar si cea pentru pudra,tin sa precizez ca sunt foarte dese,imi place mult acest lucru.




Setul contine si o pensula pentru aplicarea fardului,mi-ar fi placut sa fi avut perii o idee mai scurti dar nu ma deranjeaza,o pot intrebuinta in mai multe "situatii";pensula pentru blending este preferata mea,potrivit de deasa, pufoasa,usureaza mult estomparea si cel mai important are marimea potrivita(pentru ochiul meu)




Peria pentru ingrijirea sprancenelor este necesara,la fel si pensula angled pentru conturul acestora dar si pentru trasarea eyelinerului daca preferati...se descurca foarte bine dar eu prefer pensula normala pentru tus,asigura o aplicare mai precisa(in cazul meu).Pensula cu perii rotunjiti poate fi folosita pentru anticearcan,insa eu prefer sa il aplic cu degetele dar i se pot gasi multiple functii,pe mine ma ajuta la detalii uneori.

Imi plac mult aceste pensule,arata foarte bine si fac o treaba pe masura;marimea nu ma deranjeaza,sunt potrivite pentru uz zilnic si pentru calatorii,suficiente pentru a realiza un machiaj complet.





O seara frumoasa va doresc!

:*:*
Alex