sâmbătă, 8 octombrie 2011

Review: Eyeliner Gel Love Alpha

In ziua de astazi tusul a devenit indispensabil pentru noi,eu il folosesc aproape zilnic aplicat fie intr-o linie foarte subtire fie intr-o linie groasa bine definita.De obicei folosesc tus lichid insa la aplicare ma ajut de o pensula destinata acestui proces,nu imi plac acele aplicatoare pentru ca reusesc mereu sa imi murdaresc genele iar la aplicarea rimelului acestea vor arata destul de rau.

Eyelinerul gel Love Alpha este primul produs sub aceasta forma pe care l-am folosit.
Am ramas placut impresionata de ambalajul foarte dragut si de modul de depozitare. Produsul este ambalat intr-o cutiuta eleganta de carton alaturi de o pensula micuta.Recipientul in care  se afla continutul este impresionant,arata foarte deosebit,pretios.
Tusul este negru intens,are o consistenta fina,cremoasa iar aplicarea este destul de usoara.Pentru aceasta prefer pensula normala,subtire insa se descurca foarte bine si pensula angled,acest lucru tine de preferintele fiecareia.


Pentru swatch-uri am folosit pensula angled din setul de pensule Cosmetic Style si  cea aflata in recipient.











Concluzii:
A fost putin ciudat la prima aplicare, fiind obisnuita cu tusul lichid codita nu mi-a iesit prea fericit dar ulterior m-am obisnnuit cu noua formula.Cel mai mult ma incanta rezistenta acestui tus,ramane intact pe pleoapele mele de la primele ore ale dimineti pana seara la demachiere.Alt plus este cantitatea suficienta de produs.





O zi frumoasa va doresc!

:*:*
Alex