joi, 31 martie 2016

Maybelline Lash Sensational Mascara - Review & Demo (Video)

Cand a aparul rimelul Lash Sensational de la Maybelline nu am fost deloc tentata sa il cumpar pentru ca eram indragostita complet de fratele lui mai mare, Colossal-ul galben original (este cel cu scris mov). A fost senzatie atunci cand a aparut, au inceput sa curga review-uri pozitive pentru el, insa eu tot nu am vrut sa il incerc pentru ca nu imi placea deloc periuta din plastic rigid, eu preferam aplicatoarele cu peri stufosi.
Am citit un review intr-o zi, in care se mentiona faptul ca ar fi un rimel foarte rezistent si ca se demachiaza greu, acesta a fost motivul pentru care l-am cumparat pana la urma. Nu am regretat deloc achizitia, mi-a placut mult formula, dar cu peria nu am putut deloc sa ma obisnuiesc, o bagam mereu in ochi cand ma rimelam si lacrimam jumatate de ora. In timp aplicarea a devenit tot mai usoara, mai rapida si fara durere...
Eu nu am genele foarte bogate, dar arata decent, sunt potrivite, iar acest rimel ma ajuta sa obtin volumul si alungirea dorita. Mie imi place sa aplic doua straturi si sunt perfect multumita de rezultat.
In ceea ce priveste demachierea, este adevarat ca se indeparteaza mai greu, eu folosesc demachiantul bifazic de la Nivea sau Balea cu care reusesc sa il dau jos.
Ambalajul este usor de recunoscut, dupa  nuanta, dar si dupa forma tubului, specifica pentru mascara Maybelline.




*un singur strat de rimel/diferenta intre ochiul rimelat si cel nerimelat.

Am si un DEMO pe YouTube pe care va invit sa il urmariti, vedeti si acolo ce mai am de spus si care este diferenta intre genele nerimelate si rezultatul final, cu un strat sau doua straturi.



Sper sa va ajute cu ceva acest articol!
Multumesc pentru vizita!