luni, 22 februarie 2016

Din categoria: "Cumparaturi" sau "Pe ce am dat banii in ultima vreme" (VIDEO)

Am inceput anul acesta in forta si cu destul de multe schimbari in viata mea, poate o sa va povestesc atunci cand ma voi simti mai pregatita, sau atunci cand vor evolua si mai mult lucrurile. Eu sunt genul de om cu frica de esec si de obicei imi place sa tin unele momente pentru mine de teama ca exista posibilitatea sa imi mearga rau candva... Si probabil va intrebati de ce va spun aceste lucruri, ce legatura are cu postarea de astazi; va spun in scopul de a ma lauda la voi ca in ultimul timp nu am mai cumparat atat de multe lucruri, la un moment dat incepusem sa exagerez cu shoppingul de cosmetice, ca orice alta beautybloggerita. Aceasta abstinenta se datoreaza faptului ca trebuie sa fiu mai responsabila cu banutii de acum, dar si  datorita constiintei mele care imi spune ca ar trebui sa ma limitez putin si sa renunt la ideea de colectie si sa mai las You Toube-ul asta care m-a facut sa-mi doresc sa colectionez rujuri,oje, farduri, orice...
Sper sa nu ma trageti de urechi daca se intampla cumva sa nu ma mai tin de cuvant, dar cum si voi sunteti femei stiti prin ce trec.
Nu stiu cum am reusit sa fac acest "intro" atat de lung, sper ca nu v-am plictisit deja. Dar daca am reusit sa va plictisesc, mergeti pe You Toube si vedeti clipul in care va vorbesc despre produsele din imaginile urmatoare, cumparate incepand cu sfarsitul lunii ianuarie pana in prezent (aproximativ, pentru ca in week-end am mai facut cateva achizitii).






Dati un click mai jos daca vreti sa mergeti direct la VIDEO!



O sa va listez produsele aici, dar daca vreti sa auziti mai multe despre fiecare mergeti pe You Toube!

1. L'Oreal Pure Reds Collection Exclusives - Freida
Mai am doua nuante in colectie si le ador, am vrut "Freida" de cand a aparut asa ca l-am adaugat colectiei.

2. Maybelline Collosal Volume Mascara
A fost rimelul preferat pana am descoperit Lash Sensational tot de la Maybelline.

3. Boys'n Berries Liquid Lipsticks (Red Sonja,  Poison Ivy, Castity,Raven)
Descoperite recent, dar foarte entuziasmata de ele, am un video in pregatire pentru voi, il voi posta curand.

4. Sally Hansen Dry & Go Drops
Cea mai misto descoperire a momentului, singurul produs ce promite uscarea mai rapida a ojei care a functionat; sunt foarte incantata, recomand cu drag!
5. Sally Hansen Instant Cuticle Remover
Un produs foarte bun si de nelipsit in trusa de ingrijire mai ales pentru fetele care nu isi indeparteaza cuticulele. Eu aplic gelul pe cuticule si le imping cu un betisor de lemn, am observat ca dupa cateva minute si dupa uscarea completa a cuticulelor, acestea se micsoreaza.

6.Sally Hansen nail polish 360,480
Tocmai ce am aplicat nuanta 480, arata fantastic, ramane de vazut cat vor rezista pe unghii, dar am mari asteptari de la ele.

7. O.P.I nail polish (Indigo Motif)
Nuanta aceasta face parte dintr-o colectie care contine mai mult pigment si va pot spune ca este cu adevarat mai concentrata decat celelalte. Este un indigo opac si rezista bine pe unghii.

8. Maybelline  Top Coat
L-am incerca si imi place, isi face treaba foarte bine.

9. Farmec Base Coat
Un produs care mi-a placut in trecut si am decis ca merita recumparat.

10. Farmasi Nail Polish 74
Un mov pruna cu glitter, insa, din pacate, nu este asa opac, mi-as fi dorit o pigmentatie mai buna; o nuanta frumoasa dar este nevoie de 3 straturi sa o obtin.

11. Flormar Nail Polish 485
Un verde turquoise foarte frumos, imi place, este pigmentat si rezista binisor.

12. Nizoral Sampon Tratament
Singurul sampon care mi-a mai ameliorat problema cu cojitele de pe scalp, dar va mai tin la curent.

13. Aloe BIO 50 Sampon
Un sampon cu 50% continut pur de aloe vera. L-am cumparat din dorinta de a-mi proteja parul si de a il curata mai delicat decat cu un sampon obisnuit. Momentan sunt incantata, va tin la curent!

14. Paula's Choice Hidralight SPF 30
Nu am decat cuvinte de lauda fata de aceste produse, mie mi-au mers foarte bne, le folosesc de doi ani in rutina, crema de zi cu SPF nu mi-a provocat neplaceri si nici Clear Skin Hidrator pe care o folosesc seara.

15. Paula's Choice Clear Liquid Exfoliant BHA 2%
Exfoliantul chimic m-a ajutat sa diminuez din punctele negre si sa previn aparitia cosurilor, a facut minuni pentru mine, dar trebuie sa mentionez ca m-a ajutat mult si regimul alimentar.

16. Gerovital Happines Body Lotion
O lotiune de corp usoara care itra repede in piele si nu este deloc lipicioasa;  potrivita pentru pielea uscata.

17. Alverde Lotiune Autobronzanta
L-am recumparat a treia oara, pe mine ma multumeste si il recomand cu drag!

18. Ziaja Body Scrub
Miroase divin, este cu unt de portocale si uleiuri hidratante, un rasfat pentru piele!

19. Apa Micelara Garnier
Imi place la fel de mult ca lotiunea micelara Bioderma, nu mi-a creat neplaceri, sunt la a treia sticluta.

20. Nivea Demachiant Bifazic
Am recumparat acest produs, isi face treaba foarte bine, nu ma ustura ochii si indeparteaza machajul cu usurinta.

21. Ulei de cocos Adams
Il folosesc pe par cu doua ore inainte sa ma spal pe cap sau il las in par peste noapte, este minunat pentru parul uscat si ondulat. Acesta mi se pare mai bun decat altele incercate, foloseam unul de la DM inainte, dar mi se pare mai calitativ primul mentionat, aluneca mai repede prin par, il descurca si se lichefiaza in timp util la contact cu pielea.

22 Oglinda Cosmetica

Unele dintre produsele de mai sus le-am recumparat pentru ca m-am inteles foarte bine in trecut cu ele, altele mi-am dorit sa le incerc.

Daca aveti intrebari, le astept cu drag in sectiunea de comentarii!