luni, 14 decembrie 2015

Propunere de machiaj pentru sarbatori (Part. II)


Va era dor de un machiaj in nuante de verde? :D
Am spus de multe ori ca imi plac mult machiajele in nuante de verde si albastru, chiar am avut operioada i care am folosit frecvent culorile astea in machiajele mele si chiar  mi s-a spus: "Wow, dar se vede ca iti place sa porti verde si albastru!" Cand vorbim despre vestimentatie nu prea ma dau in vant dupa culorile astea, port de obicei rosu, alb, bej, culori inchise...
Machiajul de astazi este unul putabil, la fel ca si celalalt (cred ca a apus vremea in care faceam machiaje extravagante), puteti vedea prima variata aici, un machiaj mult mai elegant in comparatie cu acesta care se vrea a fi mai jucaus.
Am folosit pentru machiaj paleta Morphe 35C si un pigment superb Glazel Visage, nuanta C2.
Trebuie sa pun accentul pe rujul purtat aici, este un ruj lichid care se usuca mat de la Radiant, este suuuuperb, nuanta 07 am folosit aici, iar buzele le-am conturat cu Sleek Eau LaLa Liner in nuanta Lingerie, cea mai longeviva combinatie ( nu depaseste lipstain-urile Sephora dar a meritat sa mentionez acest ruj). Apropo nuanta mentionata de mine este un dupe (aproape) dupa Sephora Mavelous Mauve.

Voi ce veti purta de sarbatori?
Dar pe unghiute ce alegeti?














Produse folosite pentru machiaj:


* Paula's Choice Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)


Ten: Max Factor Lasting Performance (Pastelle)    

  Corector Glazel Visage ( 01)

Nyx HD Concealer (Fair)   


     Pudra Lioele Secret Pore HD     

   Catrice Bronzing Powder(Light)

Sleek Blush (Rose Gold)

The Balm Mary Lou Manizer


Ochi:Nyx Eyebrowgel (Brunette)       

  Too Faced Shadow Insurance    

  Morphe Brushes 35C

Pigment Glazel Visage (C2)Nyx Eyeliner Gel
Maybelline Lash Sensational


Lips: Sleek Eau La La Liner (Lingerie)

 Radiant Matte Lasting Lip Color (07)

                                                                               

Pensule folosite: Bdellium Tools,Sigma,Zoeva si Cosmetic Style