marți, 6 octombrie 2015

Romantic Autumn Makeup Look

M-am bucurat zilele astea de o vreme foarte placuta, asadar am gasit inspiratie pentru un machiaj (dupa atata timp!!!!).
Nuantele alese pentru machiajul ochilor sunt in concordanta cu anotimpul in care ne aflam, nu am vrut sa merg pe machiajul clasic de toamna, machiaj soft al ochilor si buze "vampy"(burgundy, pruna, black cherry, etc.).
Va spun sincer ca ador rujurile inchise la culoare, imi plac nuantele de rosu, mov si burgund, dar nu am vrut sa va plictisesc cu aceleasi idei, am vrut sa vin cu altceva (sa zicem).
Am folosit farduri din paleta Morphe 35C si 35S si un pigment cameleon Glazel Visage nuanta C5. Fardurile Morphe imi plac si le folosesc foarte des, consider ca sunt foarte ok raport calitate/pret.  Cu produsele Glazel Visage abia am facut cunostinta, detin 3 pigmenti si doua farduri de pleoape, sunt placut surprinsa, imi doresc mai multe farduri si toti pigmentii Arctic. In curand va voi povesti mai multe despre acest nou brand lansat in Romania si parerea mea despre ele.
Pentru buze am folosit un ruj mat NYX in nuanta Whipped Caviar (mai intens in realitate decat apare in aceste poze)
Sper sa va placa machiajul si sa va inspire!