vineri, 30 octombrie 2015

Halloween Make-up: Dark Elf

Nu putea sa treaca Halloween fara sa vin si eu cu macar o propunere pentru anul acesta, poate la anul voi avea un portofoliu mai generos... Eheee, multe mai vreau eu sa fac pana la anul: un aparat nou, un laptop mai smecher, obiective, luminite, chestii costisitoare, mda...
Desi imi plac si mie clasicele machiaje de inspiratie zombie, schelet, pisica, vampir si vrajitoare, aveam intentia sa reinterpretez un machiaj din a doua categorie, dar mi-am dat seama ca imi va lua mai mult timp si as fi pierdut lumina naturala de tot.
Asadar, am venit astazi cu ideea mea de machiaj pentru Halloween; acesta ar reprezenta un elf malefic, sau o zana a padurilor, ceva din aceasta categorie. Sigur nu este ceva infricosator, dar suficinet cat sa nu se confunde cu un machiaj de seara. Il gasesc foarte potrivit pentru o petrecere tematica cu ocazia sarbatorii pe care incercam sa o adoptam, poate pentru o fata mai putin indrazneata, sau pentru o persoana care doreste sa fie tot "EA" in mare parte, care prefera sa nu isi vopseasca toata fata si sa se stropeasca cu sange fals. :D:D:D








Cam asta este genul de makeup pe care l-as adopta pentru o petrecere de Halloween, as adauga o coafiura mai potrivita si urechi ascutite de elf.

Voi in ce v-ar placea sa va costumati de Halloween?